دستگاه ذخیره‌سازی ۴ دیسکی مرکوری الیت آل پرو کیو ایکس ۲ محصول OWC

  • 1389/12/16
  • ITTeach
  • 0

کمپانی آدر ورلد کامپیوتینگ (Other World Computing) یا OWC محصول جدید خود را به نام الیت آل پرو کیو ایکس ۲ (Elite-AL Pro Qx2) که یک دستگاه ذخیره‌سازی چهار دیسکی حرفه‌ای از نوع  RAID است به بازار عرضه کرد. کیو ایکس ۲ دارای چهار محفظه ۳.۵ اینچی ساتا (SATA) بوده و با شرایط سخت‌افزاری RAID ٬ سرعت انتقال اطلاعات آن به بیش از ۳۰۰ مگابایت در ثانیه بالغ می‌شود. این وسیله از تنظیمات NRAID Span و RAID0/1/5/10 پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه مجهز به دو پورت فایروایر ۸۰۰ ٬ یک پورت فایروایر ۴۰۰ و یک پورت یو اس بی ۲.۰/۱.۱ و یک رابط ای ساتا (eSATA) می‌باشد. با این حال٬ الیت آل پرو کیو ایکس ۲ فاقد پورت لن اترنت بوده که این موضوع به معنای آن است که این دستگاه نمی‌تواند یک وسیله ذخیر‌ه‌سازی متصل به شبکه باشد. کیو ایکس ۲ دارای یک پوشش آلمومینیومی صیقل‌خورده است.

قیمت این دستگاه از ۲۹۹.۹۹ دلار در مدل بدون هارد دیسک شروع شده و به ۱۲۷۹.۹۹ دلار در مدل دارای چهار هارددیسک ۳ ترابایتی ختم می‌شود. علاوه بر این٬ مدل‌های رده اقتصادی نیز معرفی شده‌اند که دارای ۵ سال ضمانت بوده و قیمت آن‌ها بین ۷۲۹.۹۹ دلار (مدل ۲ ترابایتی) و ۲۲۱۹.۹۹ دلار (مدل ۱۲ ترابایتی) در نوسان است.

منبع: owc

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *