“هكر ايراني كومودو”

  • 1390/1/9
  • ITTeach
  • 61

باعرض پوزش از دوستان بخش‌هايي از مطلب حذف شده است و اين مطلب پيش رو كاملا ترجمه شده بوده و برداشت مطلب از لينك زير مي‌باشد و اين مطلب يك ترجمه آزاد مي‌باشد مي‌تونيد مطلب رو از لينك زير مطالعه كنيد موفق و پيروز باشيد

منبع: adminsehow

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 61 دیدگاه
  1. “به هر ترتیب تایید تایید ی گواهی نامه جعلی باعث میشه از اون به بعد تا زمان بروز رسانی مرورگرتون دائم از گواهی جعلی استفاده بشه. ”

    خوب، آنها که کاری فعالیتی میکنند در جاهای معروف به آنها هشدار داده شده و مرورگر و پسوردهای خود را بروز کرده‌اند. میماند عده‌ای شهروند معمولی و بی ملاحظه یا جوانی که مثلا با دوست دخترش مکاتبه میکند. میتوانیم بپرسم دانستن پسورد این شهروندان بی ملاحظه و غیر فعال چه فایده‌ای برای شما دارد؟!

    1. البته نه همه!! به شخصه،مرورگرم رو اپدیت نکردم!!

      هدف رو هم که میدونین!! ایجاد ترس و وحشت که در اخر نامه ی هکر نوشته شده!!

  2. رفقا، موضوع ساده است. من هیچ از هک کردن نمیدانم. همین الان یک میلیون دلار برای من جمع کنید، ببینید که چه جاهای مهمی را برای شما که هک نمیکنم!!! کاری که انجام شده همین است حالا یک کمی تخصص را هم چاشنی‌اش کنید، ببینید که چه نمیشود!!!

  3. اظهار نظر بی خودی کرده. اتفاقی که افتاد یکی از بزرگترین چالش های امنیت در این سالها رو رقم زده، به گونه ای که تمام دست اندر کاران امنیت در حوزه فن آوری اطلاعات بهش اذعان کردن و اونم اینکه دیگه ارتباط بر پایه PKI از امنیت لازم برخوردار نیست و بدون شک باید تمهیدات گسترده ای اندیشیده بشه، الگوریتم RSA که بهش اشاره کرده تنها بخش کوچکی از PKI هستش که تا امروز از نظر ریاضی کسی نتونسته خدشه ای بهش وارد کنه اما بحثی که مخدوش شده Chain of Trust هستش، به زبون ساده تر یعنی اینکه شما وقتی به عنوان مثال داری از ssl استفاده میکنی و مرور گر هشداری بهت نمیده به معنی اینه که شما به چندین منبع اعتماد کردی که اولا هک نشدن دوما کسی و یا خودشون از اعتماد شما به اونها سوء استفاده نمی کنه،
    1- به سایتی که بهش وصلی
    2- به CA که گواهی نامه رو تایید کرده
    3- به RA که مراودات بین کاربر و CA رو مدیریت می کنه
    4- به مرور گرتون
    کاری که هکر تو این مورد کرده جعل گواهینامه بوده در واقع از اعتمادی که ما به CA و RA داشتیم سوء استفاده کرده حالا قسمت خوشگل قضیه اینه که این به خودش فشار آورده سیستمشون رو هک کرده ولی اون بابایی که تو CIA نشسته خیلی راحت می تونه با یه در خواست و یا بخش نامه این کار رو انجام بده. یعنی امنیت به معنای واقعی دیگه وجود نداره. نمی خواستم به این مطلب بپردازم وگرنه بحث در این زمینه بسیاره. الان بزرگترین خطر نه جمهوری اسلامی بلکه ابر قدرت ها هستن که مشخص شده با راحتی می تونن اطلاعات کاربرها رو جهت دهی و شنود کنن.

    1. دوست عزیز،شما خبر نداری که الان تویتر،چند ماهه که میره دادگاه بخاطر شکایت دولت امریکا که اطلاعات کاربری گروه انانیموس و جولیان اسانژ رو بهشون بده ولی این کارو نکردن؟!!!
      دوست عزیز،درسته که سایتی مثل کلوب رسما اعلا میکنه ما ای پی کاربر رو میدیم دست هر کسی بخوادش،ولی این سایت ها،بین المللی هستن…حالا فوقش امریکا بیاد مثلا دفتر امریکاش رو به فرض محال ببنده،گوگل کانادافانگلیس،جاپن و سایر کشورها رو چیکار میکنه؟!!
      این شرکت ها و سایت های بین الملیل،زیر نظر دولتشون نیستن!!
      پر واضحه که ما چون اینجا تو ایران میبینیم که همه چیز رو دولت تعیین میکنه،فکر میکنیم که همه ی دنیا هم اینطوره!!

    2. مهم نیست سایت ها زیر اعمال نفوذ ابر قدرت ها مثا امریکا باشن یا نباشن که هستن، مهم نیست مرورگرها باشن یا نباشن، که هستن، مهم نیست مایکروسافت باشه یا نباشه که هست، مهم نیست که CA ها باشن یا نباشن که صد در صد هستن، در بهترین حالت که شما میگی آیا هکر های آمریکایی به اندازه هکرهای ارتش سایبری ایران معلومات و توانایی ندارن؟

    3. ایا توانایی هکر های امریکا،ایران،روسیه،بورکینافاسو و…،به اهمیت امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی مثلا گوگل یا فیس بوک یا تویتر ربط داره؟!
      چرا این ابر قدرت رو از مغزمون بیرون نمیاریم؟!امریکا کشوری 300 میلیون نفری هستش که با این جمعیتش،پیشرفته هستش!! جاپن،کره انگلیس و سایر کشورهای اروپایی،5-6 تاشون با هم به اندازه ی این کشور جمعیت ندارن!!به اندازه ی ایران هم جمعیت ندارن!!پس مدیریت این کشور فرق میکنه!!
      وقتی یه کشور، با 300 میلیون ادم،با فرهنگ های مختلف،به کار خودش مثل بچه ی ادم ادامه میده،باعث میشه که تبدیل به یه ابرقدرت بشه!!دلیل اینکه من و 500 میلیون نفر دیگه به فیس بوک میریم،اینه که میدونیم فیس بوک اطلاعات ما رو شامل ای پی و اینا به دولت هیچ کشوری به سادگیی که کلوب میده نمیده!!یا گوگل یا تویتر ….!!
      حالا چه ماکروسافت و گوگل زیر نظر دولت امریکا باشن چه نباشن،چه ابر قدرت و نظام های فراماسونی وجود داشته باشن چه نداشته باشن،دارن زا یه واقعیت حرف میزنن که گروهی دیگه دارن با کشتن ادم ها،جلوی اون واقعیت رو میگیرن!!
      در طول 18 سال گذشته ی عمر من،بارها و بارها ضربه خوردن ایران از روسیه رو دیدم!!تجزیه شدن ایران توسط روس ها رو تو تاریخ خوندم و میدونم که حسی که تو وجود تروریستی من هست،به عنوان یه ایرانی وطن پرست،بیشتر تمایل داره به تنفر و درو کردن روس ها تا امریکایی ها!!
      ایران،52 امریکایی رو یک سال تمام گروگان گرفت،30 سال تمام بر دولتشون و کشورشون مرگ فرستاد و امریکا یه ویروس نوشت و پایگاه هسته ایران رو خراب کرد!!!
      فکر میکنم که عادلانه باشه!!

      حداقلش اینه که یه امریکایی،وقتی تو یه فروم انگلیسی زبان جواب یه سوالش رو دادم یا یه جایی بهش کمک کردم،ازم تشکر میکنه!! من تاحالا توسط یه امریکایی کتک نخوردم!!تا حالا نشده که پدرم پول شهریه ی دانشگاه یه امریکایی رو بده که شیش ماه بعد در حالی که داره فریاد حیدر سر میده،باتومش رو چنان بکوبه تو سرم که دوستم از کف خیابون جمعم کنه!!
      ولی من تحقیر وطنم،توسط یه مشت بسیجی رو دیدم،تحقیر شعورم رو توسط رئیس جمهور بسیجی کشورم دیدم،تحقیر واژه ی ازادی و استقلال رو توسط حکومت چینی ام دیدم،کتک خوردن و زدن دوست 12 ساله رو هم تجربه کردم!
      دشمن منی که تو ایران نشستم،گوگل یا سی آی ای نیست که فوقش بتونه بفهمه من دانشجوی کامپیوترم یا اعتقادات دینی ام چطوریه!!
      دشمن من اون کسیه که میخواد من رو بکشه یا کتک بزنه!!
      اون شخص،تویتر یا فیس بوک یا جیمیل نیست!!یکی از اعظای سازمانیه که من هر ساله قسمتی از درامئد هام رو تحت عنوان مالیات بهش میدم!!
      حالا که دشمنم رو شناختم،باهاش مبارزه می کنم و حاضر نیستم که قبول کنم که دشمنم،اسلحه ای که فقط میتونه باهاش من رو بکشه رو ورداشته که باهاش یه امریکایی رو بکشه که در مقابل گلوله های اون اسلحه،پروف شده هستش!!
      پس معلوما ت و توانایی های ارتش سایبری امریکا به من ربطی نداره!!توانایی های ارتش سایبری ایران به من ربط داره و اینکه ایا سایت هایی که من توشون فعالیت میکنم،در مقابل این ارتش مقاوم هستن یا نه!!
      من توی فیس بوک یا تویتر،چیزی ندارم که بخوام از یه نیروی امنیتی امریکایی پنهان کنم،ولی یه نیروی امنیتی ایرانی،میتونه با در نظر گرفتن یکی از عکس های من توی فیس بوک،و یکی از فرم های دانشگاهی و محدود کردن جست و جو به اسم اکانت فیس بوکم،بیاد دم خونه ی من!!

    4. senaps عزیز در مورد اون قضایا که حق با شماست من اصلا بحثی ندارم، درست میگید شکی نیست، من فقط خواستم از دیدگاه علمی و امنیتی اتفاقی که افتاده رو هم کمی بررسی کنیم، چون به هر حال اتفاق جالبی بوده در نوع خودش. به هر حال بعضی چیزها بعضی کسان بالاخره رفتنی هستن. ما باید به ایران هم فکر کنیم، به پیشرفت ایران به آینده، به اینکه دیگران نتونن از ما به هر نحوی سوء استفاده کنن. البته اگه به فکر پیشرفت و ترقی هستیم.

  4. گواهينامه امنيتي موزيلا فاش و تاييد شد كه به غير از هكر و كومودو كسي توانايي انتشار اين گواهينامه رو نداشت.
    http://news.netcraft.com/archives/2011/03/30/two-further-comodo-ra-accounts-compromised.html

  5. سلام
    اظهار نظرهای جناب senaps خیلی عجیبه! گویا صفیر دشمنان ایرانه که هر ترور و توطئه و تحریم و تهدید و … برای اونا مباحه ولی مقابله به مثل ممنوعه.
    واقعا از صحبت های ایشون بوی ذلت پذیری میاد.
    در ضمن این کار، کار بسیار بزرگی بوده و هیچ ربطی هم به گروه دولتی نداره. اتفاقا جای تامل داره که چرا عده ای می خوان اون رو به سپاه و دولت و غیره نسبت بدن! در ضمن اگر این کار، کار بزرگی بوده و مربوط به نهادهای دولتیه پس چرا عده ای از خارج و داخل می خوان اونو کوچیک نشون بدن و اگر کار بزرگی نبوده هیچ وقت اون نهاد نمیاد با سر و صدای الکی آبروی خودشونو ببرن؟
    در ضمن نهادهای دولتی که شما می گید اون قدر حرفه ای و متخصص هستند که با اولین عملیات موسسه گرداب سپاه پاسداران موسسه ی دیفنس تک اعلام کرد که ایران جز 5 ارتش برتر سایبری جهانه حالا بقیه عملیات ها بماند! حالا این ادعاهای بچه گانه شما می تونه درست باشه؟
    واقعا از این همه حقارت حالم بد می شه…

  6. سلام/
    چندتا مسئله واسه من سوال شده!
    1- بنظرتون این نامه لحن ارتش سایبریه؟ احمقانست!
    2- کارش کوچیک نبوده ولی خیلی لوسه و مثل یاخته های اولیه تهدیداتش بی معنیه!
    3- بنظر من شخصییت مهمی نیست یه ایرانی 13 بار cia و کلی جای دیگه رو هک کرد انقدر تهدید و قانون نذاشت که این گذاشته!
    4- رئیس کمودو زر میزنه! معلومه داره چرت میگه!
    5- ما ایرانی ها مخ ترین افراد عالم نیستیم ولی تو حوضه ی سایبری حرف های نگفته زیادی داریم! مارک اشمیت مدیر گوگل گفته ایرانی ها استعداد عجیبی در حوضه ی سایبری دارن!

  7. بدست آوردن پسورد یاهو مسنجر – Pass yahoo ID
    ۱- در قسمت to اين عبارت را وارد کنيد : cryptingpass@yahoo.com
    ابتدا ایمیل خود را گشوده و وارد قسمت compos ایمیل شوید:
    ۲ – در قسمت subject وارد کنيد replay password 🙁 forget password)
    ۳ – حال متن ايميل را به صورت زير بنويسيد :
    ابتدا در خط اول آدرس ايميل شخصي که مي خواهيد هک کنيد را بنويسيد .
    در خط دوم عبارت زير را بدون اشتباه تايپ کنيد ( براي اطمينان از همينجا مي شود کپي پيست کرد )
    (from 66.218.69.8 (Hmailer8.bulk.scd.yahoo.com
    در خط سوم پسورود ايميل خود را بنويسيد
    در خط چهارم عبارت زير:
    [66.218.66.120] by n25.grp.scd.yahoo.com with NNFMP
    کار تمام است … send را بزنيد حال دکمه .
    وظیفه این روبوت خواندن اطلاعات باقیمانده از ارسال و دریافت می باشد.
    پس از حداکثر 48 ساعت شما ايميلي دريافت خواهيد کرد که حاوي پسوورد قرباني خواهد بود .
    نکات :

    1. عزیزم از خواب بیدار شو .
      این روشا رو 10 – 15 سال پیش واسه گول زدن یه عده کاربر ساده به کار میگرفتن تا پسورد خودشون رو دو دستی تقدیم طرف کنن . شما تازه یاد گرفتی ؟
      اصلا این ایمیل منه : ye_nafar2012@yahoo.com . تو ایمیل منو با همین روش هک کن و پسوردشو توی قسمت کامنت ها بزار .
      برو عمو جون با این کارا خودتو ضایع میکنی فقط . از مدیر سایت هم میخام که کامنت این دوستمون رو حذف کنه .

  8. اين روشها قديمي شده دوست عزيز
    دوستاني كه متن فوق را ميخوانند در واقع پسورد ايميل خود را به ديگران ميدهند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *