به کمک Simple Image Resizer برای عکس‌های خود برچسب و تامنیل‌های اختصاصی با اندازه‌های دلخواه درست کنید

  • 1390/1/14
  • مهرداد ارجمندی
  • 1

آیا شما هم به دنبال یک راه ساده  برای ایجاد تامبنیل با اندازه ی دلخواه هستید تا از آن  برای عکسهای  پست های بلاگتان،  استفاده کنید ؟ عکسهایی برای آلبوم های عکس و غیره ؟ چه فقط این کار را برای یک عکس بخواهید انجام دهید چه برای یک سی دی پر از عکس برنامه ی Simple Image Resizer برنامه ی مناسبی برای این کار محسوب می شود تا به شما کمک کرده و کارتان  را به خوبی انجام دهد .

برای اضافه کردن یک PPA جدید برای Simple Image Resizer  ، Ubuntu Software Center را باز کنید ، به منوی ویرایش Edit Menu بروید ، و منابع نرم افزاری (Software Sources) را باز کنید . به تب  Other Software  در پنجره ی Software Sources  بروید و PPA های اولیه را که نشان داده شده است را اضافه کنید ( با رنگ قرمز مشخص شده است ) . PPA دومی به طور خودکار به سیستم شما اضافه می شود .

هنگامی که PPA جدید را نصب کردید ، به Ubuntu Software Center برگردید و بر روی PPA listing for Rafael Sachetto در سمت چپ  کلیک کنید ( با رنگ قرمز مشخص شده است ) . فهرست  برای Simple Image Resizer به قسمت بالا سمت راست می آید … بر روی نصب کلیک کنید تا برنامه به سیستم شما اضافه شود .

بعد از اینکه نصب  کامل شد می توانید Simple Image Resizer را در منوی اصلی Graphics  فهرست شده به عنوان Sir پیدا کنید .

هنگامی که Simple Image Resizer را باز کردید شما باید به دنبال یک دایرکتوری که شامل عکسهایی که هست که می خواهید با آنها کار کنید ، بگردید . پوشه ی مورد نظر را انتخاب کنید ، فرمت و پیشوند  مورد نظرتان را تعیین کنید ، اندازه ی پیکسل مورد نظرتان را برای تبدیل عکس ها وارد کنید و سطح کیفیت را هم مشخص کنید . عکس یا عکس های خودتان را هنگامی که همه ی این چیزها را تعیین کردید ، کانورت کنید .

توجه داشته باشید که شما باید اندازه ی تامبنیلی را که می خواهید قبل از کار تعیین کنید تا بهترین تناسب را با چیزی که می خواهید داشته باشد .

 

 

برای مثال ما انتخاب می کنیم که یک عکس تکی را کانورت یا تبدیل کنیم . یک چک سریع به ما تامبنیل جدید عکس خودمان را نشان می دهد که بسیار زیبا و مناسب است.

Simple Image Resizer می تواند فایلهای شما را به فرمتهای زیر تبدیل کند و برعکس .

.jpeg, .png, .bmp, .gif, .xpm, .pgm, .pbm, and .ppm

 

خط دستور نصب

توجه داشته باشید که برای سیستم های قدیمی اوبونتو ( نسخه های 9.04 و قدیمی تر) به لینکهای زیر مراجعه کنید .

لینک ها :

توجه داشته باشید : Simple Image Resizer برای Ubuntu ؛ Slackware Linux و Windows در دسترس است .

Simple Image Resizer PPA at Launchpad

صفحه ی اصلی Simple Image Resizer

خط فرمان برای نصب سیستم های قدیمی تر Ubuntu

 

جایزه !

تصویر وال پیپری که در تصاویر بالا دیدید را می توانید اینجا پیدا کنید

 

منبع : How-To GeeK

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *