Mini Page ، امکانی کاربردی و ناشناخته از سایت توکان

  • 1390/1/30
  • ITTeach
  • 2

این روز ها در هر زمینه ای شاهد رشد بسیار زیاد تعداد وب سایت ها هستیم . یکی از زمینه هایی که شاهد رشد بسیار زیادی از نظر کمی بوده ،سایت های نیازمندی های بوده است .

سایت هایی که بسیاری از آن ها با اسکریپت های آماده و یکسانی راه اندازی می شوند و به دلیل عدم نوآوری و ارائه سرویس های جدید و متنوع ، پس از چند ماه به تعطیلی کشیده می شوند .

اما در این میان سایت هایی هستند که برای قدم گذاردن در بازار رقابت ، اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود کرده اند .

یکی از این امکانات ، ارائه صفحات تجاری تحت عنوان Mini Page از سوی رسانه تبلیغاتی توکان است که تا کنون کمتر به معرفی آن پرداخته شده و شاید از چشم علاقه مندان و کاربران به دور مانده .

مدیران سایت توکان پس از بررسی آگهی ها به این نتیجه رسیدند که بسیاری از افرادی که دارای کسب و کار و یا ارائه دهنده سرویس و خدمات هستند و برای گشترش بازار خود به اینترنت و تبلیغات اینترنتی روی آورده اند ، فاقد پایگاه اینترنتی هستند و دانش کافی برای راه اندازی یک وب سایت و یا وبلاگ را ندارند و حاضر به پرداخت هزینه برای راه اندازی وب سایت نیز نمی باشند .

از این رو اقدام به ارائه سرویس Mini Page به صورت آزمایشی نمودند .

Mini Page یک صفحه تجاری کوچک است که سایت توکان در اختیار کاربران خود قرار می دهد . در واقع Mini Page ، صفحه ای برای ارائه و معرفی خدمات ، توصیف محصولات و نیز معرفی راه های ارتباطی با مخاطبین و مشتریان است . کلیه کاربران می توانند برای خود یک Mini Page رایگان در سایت توکان ایجاد کنند و آدرس Mini Page هر کاربر به صورت http://tookan.ir/Name خواهد بود .
هر کاربر می تواند کلیه اطلاعات ، محتوی و نوشته های Mini Page خود را ویرایش کند و اطلاعات مورد نیاز ( اطلاعاتی از قبیل : آدرس – شماره های تماس – آدرس سایت های اینترنتی – آدرس ایمیل – توصیحات مرتبط با شرکت ، خدمات و محصول و … ) را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد .
هر کاربر همچنین می تواند ظاهر و قالب Mini Page خود ( از جمله : رنگ بندی کلیه اجزای صفحه ، تصویر بالای صفحه ، تصویر زمینه و … ) را مطابق سلیقه خود تغییر دهد .

شاید در نگاه اول Mini Page های ارائه شده بسیار ساده به نظر برسند ، اما به دلیل سادگی راه اندازی آن ها و نیز امکان طراحی و رنگ بندی اختصاصی مطابق سلیقه و نیاز کاربران تنها با چند کلیک ساده ، بسیاری از کاربران با سطح دانش فنی بسیار پائین به استفاده از این سرویس روی آوردند و این نشان دهنده کاربردی بودن این سرویس در بین کاربران سایت های نیازمندی و تبلیغاتی بود .

در واقع مزیت مینی پیج ، ارائه اطلاعات کامل در یک صفحه بسیار ساده (با انعطاف پذیری جهت  طراحی) به مخاطبان است که به سادگی امکان جذب مشتری را برای صاحبین مشاغل فراهم آورد . بسیاری از کاربران نیز از آدرس مینی پیج خود به عنوان پایگاه اینترنتی خود در تبلیغات استفاده می کنند .

به دلیل رنک مناسب وب سایت نیازمندی توکان (رنک ۴ در گوگل) ، و نیز تجمع آگهی های هر فرد در مینی پیج آن فرد (و افزایش محتوای مرتبط با فعالیتش) ، باعث توجه ویژه گوگل به مینی پیج ها و در نتیجه دیده شدن آن ها در صدر نتایج جستجو شده است . به طوری که مدیران سایت توکان ، از مینی پیج ها به عنوان ویترین اگهی های کاربر نام می برند .

جهت آشنایی بیشتر با این سرویس می توانید از این صفحه بازدید کنید

برای مشاهده چند نمونه از مینی پیج های سایت و تنوع طراحی های استفاده شده از سوی کاربران ، از نمونه های زیر بازدید کنید :

http://tookan.ir/parrot
http://tookan.ir/milad
http://tookan.ir/webroom
http://tookan.ir/petstar
http://tookan.ir/persianhouse
http://tookan.ir/minar

ضمن اینکه نسخه فعلی مینی پیج های نسخه اولیه و آزمایشی بوده و در اواخر خرداد ماه ، نسخه جدید با امکاناتی کامل تر و کاربردی تر راه اندازی خواهد شد .

از جمله امکانات نسخه جدید مینی پیج ها ، می توان به موارد زیر نام برد :

امکان افزودن صفحات جدید و چند صفحه ای شدن مینی پیج ها

تبدیل آدرس مینی پیج ها به ساب دامین و نیز امکان اتصال دامین اختصاصی به مینی پیج ها

امکان افزودن فرم تماس به مینی پیج ها (و دریافت تماس ها از طریق ایمیل و یا صندوق پیام کاربر در سایت توکان)

امکان انتخاب لود صفحات به صورت معمولی و یا به صورت آژاکسی (از سوی کاربر)

امکان تبادل لینک خودکار و هوشمند با مینی پیج های مشابه (به جهت افزایش رتیه مینی پیج ها در موتورهای جستجو)

و برخی امکانات و اصلاحات دیگر …

 

Mini Page برای چه کسانی مناسب است ؟

» برای کسانی که سایت یا وبلاگ ندارند ، این افراد می توانند بدون نیاز به تخصص و صرف هزینه و زمان ، یک صفحه تجاری آنلاین داشته باشند .
» کسانی که سایت و وبلاگ ندارند و در سایت های دیگر نیاز به معرفی سایت خود دارند ، این افراد می توانند Mini Page خود را به عنوان صفحه اینترنتی خود معرفی کنند .
» کسانی که با درج آگهی های محصولات و خدمات خود در سایت توکان و نمایش آن ها در Mini Page خود ، از Mini Page به عنوان صفحه ارائه محصولات و خدمات خود نیز استفاده می کنند .
» و …

جهت ایجاد یک مینی پیچ رایگان برای معرفی شرکت ، خدمات ، محصولات و یا وب سایت خود ، همین امروز اقدام کنید و از طریق لینکhttp://tookan.ir در سایت توکان عضو شده و به طراحی مینی پیج خود با چند کلیک ساده بپردازید .

برگرفته از milad.me

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. رنكشم تو الكسا 38000 هستش. به نظر مياد خود شما دارين براي اين سايت تبليغ مي كنين.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *