نمایشگاه کتاب و کامپیوتر

  • 1390/2/18
  • مجيد
  • 3

یکی از پایه های توسعه فرهنگی و رشد و شکوفایی استعداد ها، مقوله کتاب و کتابخوانی است. نیاز به کتاب به سرعت در حال رشد است و انتشار نتیجه مطالعات پژوهشگران و اندیشمندان پاسخگوی این نیاز خواهد بود.

با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب طی روزهای 14 تا 24 اردیبهشت در مصلی تهران خیلی ها دوست دارند تا کتاب هایی را در زمینه کامپیوتر خریداری کنند اما به دلیل زیاد بودن انتخاب ها خیلی ها در این بین سردرگم میشوند که کدام کتاب را خریداری کنند و از چه انتشاراتی.

در لیستی که در زیر برای شما آماده شده است بهترین کتاب های علوم کامپیوتر برای شما معرفی شده است.

برخی از انتشارات های برتر در زمینه کتب فنی و مهندسی  و بخصوص کامپیوتر عبارتند از: کیان رایانه (سبز)، نص، علوم رایانه، دیباگران تهران و  صفار اشراقی و …

البته ناشران دیگر هم هستند که بعلت تعدد  آنها از آوردن نامشان در اینجا صرفنظر شد و فقط به نام همین چند ناشر اکتفا میکنیم قابل ذکر است آوردن نام این ناشران جنبه تبلیغ برای آنها ندارد و فقط از جهت کمک به دوستداران تکنولوژی و کتابخوانی در این پست ذکر گردیده است.

 

پ.ن: اگر میبینید که تعداد کتاب های معرفی شده کم هست به این خاطر هست که اینترنت بنده به دلیل مهاجرت به شرکت دیگری قطع شده و من مجبور به ارسال این مطلب با ایرانسل هست.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. من که جیز جدید در اونها نمیبینم شاید به دلیل اینکه نسخه لاتینش قبلا خوندم همیشه جدیدترین کتابها PDF دانلود میکنم
    فقط قیمت اونها ۲ الی ۳ هزارتومانی کمتره اما دقیقا همونه.
    من فکر میکنم تمامی این نمایشگاه ها هموشون مزخرند که برگذار میشن. ادم اگر مواقعا بره نمایشگاه باید به نمایشگاه های جهانی که تو امریکا دبی ژاپن انگلیس فرانسه المان و… بخصوص CSE باید رفت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *