اپرا نسخه 11.50 بتا از مرورگرش را ارائه کرد !

  • 1390/3/13
  • حدیث دلبرد
  • 1

روز سه شنبه اپرا در بلاگ خود اعلام کرد که نسخه 11.50 بتا از مرورگرش ، موسوم به اره ماهی ( SwordFish ) به منظور آزمایش توسط کاربران ، عرضه کرده است . به این ترتیب شما میتوانید که این نسخه را از وبسایت اصلی اپرا دریافت کرده و بازخوردهای خود را برای تیم سازنده این مرورگر ارسال کنید .

این نسخه شامل بهبودهایی در Speed Dial میشود . همچنین Speed Dial جدید قابلیت های جدیدتری نیز دارد . مانند دیدن وضعیت آب و هوای شهر شما به صورت مستقیم در یکی از پنل های Speed Dial و بدون اینکه نیاز باشد که وبسایت مورد نظر را باز کنید . البته فعال کردن این قابلیت نیاز به نصب یک افزونه دارد .

همچنین مشکلاتی دیگری نیز در این نسخه رفع شده اند . مانند مشکل باز کردن لینک ها در پس زمینه با استفاده از نگه داشتن کلید کنترل . قابلیت Tab Stacks اپرا نیز در این نسخه شاهد بهبودهایی شده است که مدیریت آن را توسط کاربر راحت تر میکند .

موتور Presto نیز ارتقا داده شده است . البته این ارتقا فقط شامل باگ فیکس های آن نمیشود بلکه قابلیت های جدید HTML 5 نیز طی این آپگرید به موتور پرستو افزوده شده اند . همچنین بهبود عملکرد SVG و بهینه سازی استفاده حافظه کش از EcamScript نیز از جمله موارد دیگر به حساب می آیند .

به منظور مشاهده لیست کلی تغییرات به شما پیشنهاد میکنیم که لیست کلی تغییرات را از اینجا مشاهده کنید .

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: نمایش آب و هوای شهر شما در Speed Dial اپرا ! | دنياي افزونه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *