نمایش آب و هوای شهر شما در Speed Dial اپرا !

  • 1390/3/24
  • حدیث دلبرد
  • 2

شاید به نظرتان برسد که این مطلب هم یک مطلب تکراریست . تکراری از این حیث که اکنون از روش های زیادی میتوان به وضعیت آب و هوا پی برد . گجت های ویندوز ، iGoogle ، سایت های هواشناسی و روش های مختلف دیگر . اما اشتباه نکنید . ما به بهانه این مطلب قصد داریم تا به شما یکی از قابلیت های جدید مرورگر اپرا 11.50 را نشان دهیم . این مرورگر که چند مدت پیش ( به صورت نسخه بتا ) عرضه شد ، توانایی آن را دارد که فعالیت برخی از افزونه هایش را از طریق Speed Dial نمایش دهد ( به منظور دانلود نسخه 11.50 اپرا ، میتوانید از لینک بالا اقدام کنید ) .

امروز افزونه ی The Weather را در نظر گرفته ایم تا به شما معرفی کنیم . تنها با نصب این افزونه و باز کردن یک تب جدید که در آن Speed Dial نمایش داده شود ، میتوانید وضعیت آب و هوای شهر مورد نظر خود را ملاحظه کنید .

ابتدا این افزونه را از دنیای افزونه ها دریافت کرده و نصب کنید ( پسورد : www.addons.ir ) .

پس از آن یک تب جدید باز کنید . مشاهده خواهید کرد که در یکی از خانه های مربوط به Speed Dial ، وضعیت آب و هوای شهر Oslo در کشور نروژ نمایش داده میشود .

به منظور نمایش دادن آب و هوای شهر مورد نظر شما ، کافیست که روی این خانه از اسپید دیال کلیک کنید تا به وبسایت yr.no ارجاع داده شوید . در این وبسایت و در قسمت جستجوی آن ، بایستی نام شهر مورد نظر خود را وارد کرده و دکمه Search را کلیک کنید . به عنوان مثال من شیراز را جستجو کرده و از نتابج بدست آمده ، آن را انتخاب میکنم .

اکنون من در صفحه مربوط به آب و هوای شیراز هستم . در قسمت بالای صفحه ، دکمه ای با عنوان Select this location for the opera extension قرار دارد .

با کلیک کردن بروی این دکمه ، از این به بعد در قسمت Speed Dial ، به جای شهر اسلو ، آب و هوای شیراز نمایش داده خواهد شد .

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. بازتاب: نسخه نهایی اپرا 11.50 منتشر شد | دنياي افزونه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *