نسخه جدید افزونه دلیشز فایرفاکس 4

  • 1390/3/30
  • ITTeach
  • 0

مشکلاتی که اخیرا در دلیشز دیده شده است موضوعی مخفی نیست. ا تهدید یاهو به بستن این سرویس و سپس فروش آن به AVOS، مردم نسبت به آینده آن بیشتر نگران شدند. اما زمان در حال تغییر است. این فروش باعث کمک های بسیاری از سوی طرفداران دلیشز شد و هم اکنون دلیشز همچون قبل با انتشار یک افزونه دارازمدت به فایرفاکس 4 به کار خود ادامه می دهد. نسخه آزمایشی افزونه برای فایرفاکس 4 از فایرفاکس 3 نیز پشتیبانی کرده و تمام ویژگی های نسخه قبلی را نیز دارد. بنابراین، یکبار دیگر می توانید براحتی فهرست بوک مارک های خود را جستجو کنید، از کامپیوترهای دیگر به بوک مارک های خود دسترسی پیدا کرده؛ آنها را به بوک مارک های خود بیافزایید، شبکه خود را دنبال کرده و لینک ها را ببینید.

نسخه آزمایشی افزونه دلیشز فایرفاکس 4 را دریافت کنید

برای شروع، کپی جدید افزونه دلیشز را از اینجا دریافت کنید. نصب آن نیاز به ریستارت کامپیوتر دارد. اگر تاکنون از دلیشز استفاده نکرده اید، پس از ثبت نام برای وارد کردن بوک مارک های فایرفاکس گزینه ای خواهید دید. اگر از کاربران دلیشز هستید این امکان را دارید تا بوک مارک های خود را بعدا همگام سازی کنید.

دلیشز چه می کند؟

افزونه جدید روشی برای یکپارچه سازی بوک مارک ها و لینک های فایرفاکس است. زمانیکه شما لینکی را بروز    می کنید بلافاصله در سایر لینک ها منعکس می شود و همگام سازی بوک مارک ها را در سراسر کامپیوترها آسان می کند. راه های مختلفی برای دسترسی به بوک مارک های خود از طریق فایرفاکس وجود دارد که ما انها را بررسی می کنیم.

دسترسی نوار کناری

نوار کناری در بسیاری از زمینه ها می تواند باز یا بسته باشد اما همیشه براحتی قابل دسترسی است. این بدین معناست که می توانید بوک مارک های خود را جستجو کرده و یا توسط برچسب زدن با یک واسط آنها را مرور کنید. شما همچنین بوک مارک های جدید را مشاهده خواهید کرد حتی اگر آنها را با جهان به اشتراک نگذاشته باشید و اگر آناها یادداشت جدیدی داشته باشند.

دسترسی نوار ابزار

شما در نوار ابزار اصلی خود سه آیکون جدید برای استفاده از دلیشز خواهید دید که امکان بازدید سریع دلشیز، کنترل نوار کناری و ذخیره بوک مارک های جدید را به شما می دهد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید