سرگرمی روز جمعه : هجوم بیگانه (سه بعدی)

  • 1390/4/3
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

 

یک بار دیگر به روز تعطیلی هفته رسیدیم و طبق معمول بعد از یک هفته کار نوبت تفریح است  . در بازی این هفته شما در نقش یک قاچاقچی سلاح هستید که اسیر و به 3- سال زندان محکوم شده است . اما سرنوشت بازی دیگری برای شما رقم می زند هنگامی که آنها در حال انتقال شما با کشتی هستند موجودات فضایی به کشتی شما حمله می کنند . حالا سئوال اینجاست که آیا شما می توانید از این موقعیتی که برای شما به طور اتفاقی بوجود آمده استفاده کنید و یا محکوم به مرگ هستید ؟

 

حمله ی بیگانگان ( سه بعدی )

هدف بازی تنها فرار از کشتی که شما در آن زندانی شده اید نیست بلکه باید در مقابل حمله های موجودات فضایی نیز زنده بمانید  .

صفحه نشان داده شده اولیه به شما اجازه ورود و ادامه بازی در حال انجامتان را می دهد ، همچنین می توانید در آن آپشن ها را تنظیم کنید و فرمت زبانی را که مایلید انتخاب کنید .

 

توجه داشته باشید : اگر شما در هنگام بازی کردن کشته شدید ، می توانید از نزدیک ترین مکانی که کشته شده اید دوباره بازی را ادامه دهید.

کنترل های بازی بسیار ساده و خوب است . دو تا از چیزهایی که اصلا لازم نیست نگرانش باشید حرکت کردن و جهت یابی در بازی است چرا که به طور خودکار انجام می شود و از این لحاظ کار را برای شما بسیار ساده کرده است و به این ترتیب می توانید تمرکز بیشتری بر روی خود بازی داشته باشید .

 

در ابتدای بازی  پشت زمینه و داستان بازی که قرار است آن را بازی کنید  را می بینید .

 

 

 

 

 

 

شما بازی را از سلول خود آغاز می کنید ولی مدت زمان زیادی در آنجا نخواهید ماند .

 

آلارم کشتی به محض اینکه شما آزادی خود را بدست آوردید بلند خواهد شد .

 

هنگامی که شما از سلول خود خارج شدید کارکتر به سمت اولین اسلحه ای که می بیند جرکت می کند . موس خود را به سمت آن ببرید و زمانی که به صورت یک دست شد بر روی آن چپ کلیک کنید تا اسلحه را بردارید .

 

توجه داشته باشید : شما می توانید میزان جان خود را در گوشه پایین سمت چپ و مهمات اسلحه خود را در گوشه پایین سمت راست ببینید .

 

زمان آن رسیده که از این اتاق خارج شوید و راه آزادی خود را پیدا کنید . موس خود را بر روی کلید و پنل خروجی در که به رنگ سبز است آورده و هنگامی که به صورت دست شد کلیک کنید .

 

به زودی با موجودات بیگانه ای که قسمتی از نیروهای مهاجم به کشتی هستند مواجه می شوید . باید تا جایی که ممکن است آنها را به سرعت بکشید .الیته حساب تیر هایتان را هم داشته باشید تا هنگامی که آنها خیلی نزدیکند نخواهید اسلحه تان را پر کنید . در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه می شوید !

بهتر است حواستان حسابی به جعبه های جادویی سفید رنگی که می بینید باشد چون به کمک آنها می توانید میزان جان خود را افزایش دهید . همچنین حواستان به تمام جعبه های سبز رنگی که می بینید باشد به کمک آنها می توانید اسلحه خود را پر کنید .

هنگامی که در کشتی در حال حرکت هستید با درهایی مواجه می شوید که قفل هستند و شما نمی توانید آنها را باز کنید … باید کلید عبور این گونه درها را پیدا کنید .

 

ولی بسیاری از موجودات فضایی و دیگران هم می خواهند آن را بدست آورند . ..

هنگامی که به آخر مرحله رسیدید با یک صفحه نمایش مانند این مواجه می شوید که مرحله جدیدی را که می خواهید وارد آن شوید پر رنگ می کند .

 

یک بار دیگر وقت حمله فرا رسیده .. .

 

در مراحل بالاتر شما با موجودات فضایی مهربان و دوستی ملاقات خواهید کرد !!!! امیدوارم از این بازی لذت ببرید .

 

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

 

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *