افزونه GMail Checker برای مرورگر اپرا

  • 1390/4/7
  • حدیث دلبرد
  • 0

اگر قصد دارید تا از رسیدن یک ایمیل جدید به اکانت جیمیلتان ، سریعا مطلع شوید ، پیشنهاد میکنیم که این مطلب را از دست ندهید .

افزونه GMail Checker یک افزونه بسیار عالی برای مرورگر اپراست که این امر را برای شما میسر میکند .

ابتدا این افزونه از دنیای افزونه ها دریافت کرده و نصب کنید ( پسورد : www.addons.ir ) .

پس از نصب افزونه باید به قسمت تنظیمات آن بروید . برای این کار ابتدا باید کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + E را فشار دهید . پس از آن پنجره مدیریت افزونه ها باز خواهد شد . در ردیف افزونه GMail Checker بایستی روی دکمه ای که آیکون چرخ دنده دارد ، کلیک کرده و از منوی باز شده ، گزینه ی Preference را انتخاب کنید .

در صفحه باز شده و از قسمت بالای آن که با عنوان GMail Account مشخص شده است ، دکمه Sign in را کلیک کنید .

سپس به صفحه ای ارجاع داده خواهید شد که گوگل از شما درخواست تاییدیه میکند . تاییدیه نیز به منظور دسترسی این افزونه به اکانت جیمیل شما درخواست میشود . در اینجا شما باید دکمه Grant access را کلیک کنید .

حالا نوبت به وارد کردن اطلاعات کاربری شما میرسد و باید نام کاربری و کلمه عبور جیمیلتان را وارد کرده و دکمه Sign in را بزنید . البته مطمئن باشید که این اطلاعات فقط بین شما و سرورهای گوگل رد و بدل میشوند . فعال بودن SSL ( که با استفاده HTTPS اول آدرس و نماد مربع زرد رنگ که عنوان Secer را دارد ، میتوان این موضوع را متوجه شد ) نیز این موضوع را تایید میکند .

بعد از یک الی دو ثانیه ، افزونه GMail Checker فعال شده و تعداد ایمیل های خوانده نشده ( در صورت وجود ) را درون یک مربع قرمز رنگ نشان میدهد .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *