نسخه نهایی اپرا 11.50 منتشر شد

  • 1390/4/8
  • حدیث دلبرد
  • 1

شرکت اپرا نسخه نهایی مرورگر اپرا 11.50 را منتشر کرد . این مرورگر دارای قابلیت جدیدیست که امکان نمایش وضعیت افزونه ها را از طریق Speed Dial برای کاربر میسر میکند . به عنوان مثال میتوانید مطلبی را که مدتی پیش راجع به این قابلیت در دنیای افزونه ها منتشر کردیم ، مطالعه کنید تا با این قابلیت بیشتر آشنا شوید .

تغییرات دیگری نیز در اپرا 11.50 اعمال شده است که میتوان به همگام سازی کلمات عبور با استفاده از قابلیت “اپرا لینک” اشاره کرد . بهبود نسخه جدید موتور HTML5 ، پشتیبانی از Session History و ناوبری بهتر و سرعت بیشتر در رندر CSS و SVG به منظور بارگذاری پایدارتر تصاویر .

از اینجا نیز میتوانید نسخه نهایی اپرا 11.50 را دریافت کنید .

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. متاسفانه یا خوشبختانه نواوریهای بسار عالی اپرا در چند سال گذشته سریعا توسط مرورگرهای دیگر کپی شده. همین روزاست که اپرا لینک و اپرا یونیت و توربو هم کپی بشه…….
    من خودم ار کاربرهای قدیمی نت و اپرا هستم. تنها نرم افزاذی که حاضرم پول بدم براش همین اپراست.. که البته مجانیه. ولی اگه روزی پولی بود واقعا نسبت به عملکرد عالی و محیط کاربری و امکانات مفید زیاد نه من بلکه خیلی طزفدارای اپرا جاضرن بخرنش…. ممنون از وب خوبتون.. سعی در معرفی بیشتز اپرا داشته باشین تا افزونه های فارسی هم براش شاهد باشیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *