سرگرمی روز جمعه : آمیگو پانچو

  • 1390/4/10
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته شما باید به “پانچو” کمک کنید تا از دره ای که در آن فرود آمده نجات یابد . شما در این بازی باید خوب فکر کنید و راه فرار مناسبی را برای پانچو در زمان کوتاهی پیشنهاد کنید .

خیلی خوب  برای همکاری و نجات پانچو آماده هستید ؟

 

آمیگو پانچو

هدف بازی کمک به پانچو است تا از دره ای که در زیر پایش قرار دارد فرار کنید . ولی فرار کردن به این راحتی ها هم نیست موانع و مشکلات فراوانی سد راه شما هستند که باید با فکر خود آنها را دور بزنید و از شر آنها خلاص شوید .

می توانید انتخاب کنید که از مرحله اول بازی را آغاز کنید و یا از مرحله های بعدی یا می توانید مراحل بازی را ببینید .

بیست و پنج مرحله سرگرم کننده کافی است تا به میزان زیادی وقت شما را پر کند و اوقات خوشی را برای شما فراهم آورد .

در اینجا مرحله اول بازی را می توانید ببینید . در این مرحله که بیشتر آموزشی است می توانید نکات و معرفی بازی را ببینید . با کلیک بر روی اشیا می توانید آنها را حذف کنید و با حذف آنها سبب تغییرات و اتفاقاتی شوید ( اشیایی که قابل حذف شدن می باشند با یک مرز آبی مشخص می شوند ) .با حذف اشیا به پانچو کمک می کنید تا به پرواز دراید ! . در اینجا با کلیک بر روی تیر چوبی می توانید پانچو را نجات دهید .

 

توجه داشته باشید : می توانید تمام صدا ها و موسیقی بازی را قطع کنید اگر فکر می کنید تمرکزتان را کم می کند . از گوشه پایین سمت چپ می توانید این کار را انجام دهید .

 

حرکت به سمت بالا ! اگر در مرحله ای باختید به صورت اتوماتیک بازی از نو آغاز می شود ( همان مرحله ) اگر هم خواستید می توانید از دکمه ای که در گوشه سمت راست است استفاده کنید .

 

در پایان هر مرحله می توانید جمع امتیازات خود را ببینید ، می توانید انتخاب کنید که دوباره مرحله را بازی کنید و یا به مرحله بعد بروید .

 

در اینجا باید سعی کنید که کاکتوس ها را از بادکنک هایی که در دست دارید دور نگه دارید !

 

پانچو در مسیر خودش پیش می رود …

از مرحله دوم به بعد شما می توانید امتیازات و تمام اطلاعات هر مرحله را به طور مستقل ببینید .

اوضاع از مرحله سوم جالب تر می شود . پانچو به صورت اتوماتیک بالا می رود و شما باید از او در برابر دو کاکتوسی که تیراندازی می کنند محافظت کنید . باید بسیار به زمان توجه داشته باشید تا بتوانید جان پانچو را نجات دهید .

همچنان که در بازی جلو می روید با مشکلات و موانع گوناگون و مختلفی روبه رو می شوید پرنده های غول آسا ، کاکتوس های تیرانداز و … امیدوارم از بازی لذت ببرید !

از اینجا می توانید آمیگو پانچو را بازی کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *