كپي برداري حلقه‌ها در گوگل+ توسط فيس‌بوك

  • 1390/4/15
  • مونا صالحی
  • 0

گوگل+,  پروژه بزرگ شبکه‌های اجتماعیست که هنوز در مرحله آزمایش است در حالي كه فيس‌بوك نمونه‌اي از اين شبكه اجتماعيست‬. گروهی از متخصصان فیس بوک از روش گوگل+ به منظور ارتباط گروهی با دوستان استفاده می‌کنند.

برای اضافه کردن دوستان به گروه درگوگل+ کافیست روی دوست مورد نظر کلیک و دوستتان را با كشيدن و رها كردن به حلقه خود اضافه كنيد. این روش نسبت به فیس‌بوک طرفدار بیشتری دارد به قسمت دوستان بروید روی گزینه ویرایش دوستان کلیک کنید، لیستی ایجاد کنید و دوستان را بصورت دستی اضافه کنید.

گروهي از مهندسين فيس‌بوك بنامهای ولادمیر کلاسنیکاو, پنگ فن, زاهان مالکانی و برایان روزنتهال قصد كپي برداري حلقه‌ها از گوگل+ را دارند كه اين طرح در حال اجراست.

برای استفاده از برنامه‌های کاربردی فیس‌بوک باید وارد حساب کاربریتان شوید. (اگربرای اولین بار وارد این سایت می‌شوید فورا ثبت نام کنید) امکانات دسترسی به سایت را درست مثل برنامه‌های دیگر فیس‌بوک مجاز کنید و بعد دوستانتان را با كشيدن به حلقه خود اضافه كنيد.

وقتی حلقه مورد نظر تشکیل شد روی  لینک ایجاد لیست که در مرکز حلقه جدید برای نامگذاری ظاهر شده کلیک کنید. بعد از این هر بار وارد صفحه فیس‌بوک شدید لیست جدید را در بخش دوستان و تنظیمات محرمانه خواهید دید البته اگر لیست را به روش دستی ساختید.

چند نكته: كپي برداري حلقه‌‌ای برای اضافه و ساختن لیست دوستان در فیس‌بوک روش خوبیست اما نمیتوان از این روش برای پاک کردن لیست یا حذف یک دوست با بیرون کشیدن آن از لیست استفاده کرد. با این وجود به عنوان گام اول فکر کنید که در فیس‌بوک به دنبال چه هستید تا از تغییرات دائمی گوگل خلاص شوید.

منبع: hothardware

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *