HP کوچکترین پرینتر لیزری سه کاره ی خود را عرضه کرد

  • 1390/4/16
  • عليرضا شیری
  • 5

کمی عجیب است که کمپانی تولید کننده ی تاچ پد و …. کوچکترین پرینتر لیزری چند کاره را تولید میکند. ولی وقتی یک کمپانی بزرگ مثل HP یک کمپانی کوچکتر مثل Palm را تحویل میگیرد چنین اتفاقاتی هم میافتد. در هفته ی جاری کمپانی HP پرینتر لیزری LaserJet Pro 100 Color MFP M175nw را برای مشاغل کم مصرف یا با مصرف متوسط عرضه کرده است. این دستگاه سه کاره میتواند پرینت های رنگی بگیرد، کپی کند و یا اسکن نماید.

قیمت این دستگاه 349 دلار آمریکا اعلام شده است. امکانات کلیدی و مهم آن شامل خاموشی خودکار HP Auto-off و تکنولوژی Instant-on، پشتیبانی از اتصال شبکه به صورت وایرلس یا اترنت و در نهایت اتصال USB 2.0 است.

در اداره ی خود میتوانید با استفاده از ePrint کمپانی HP از هر جایی که باشید پرینت بگیرید. با این پرینتر کوچک میتوانید از اطلاعات روی گوشی یا تبلت خود نیز پرینت بگیرید، ePrint سرویس مخصوص HP است که برای پرینت گرفتن توسط وسایل همراه به صورت بی سیم مورد استفاده قرار میگیرد. HP این سرویس را برای وسایل همراهی مثل محصول خود Palm یا گوشی های کمپانی BlackBerry فعال کرده است. کاربران iPad و iPhone نیز میتوانند به طور مستقیم از اتصال وایرلس این پرینتر استفاده کنند و پرینت بگیرند.

با استفاده از اکستنشن های ePrint حتی میتوانید از اطلاعات و پرونده هایی که روی سیستم ابری Gmail یا Google Docs ذخیره کرده اید نیز پرینت بگیرید. به این منظور باید آدرس ایمیل پرینتر HP که امکان ePrint دارد را به اکانت گوگل اضافه کنید، اکانتی که گوشی یا تبلت شما از آن استفاده میکند، میتوانید چندین پرینتر را به یک اکانت اضافه کنید و وقتی میخواهید پرینت بگیرید پرینتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شاید بپرسید که سرعت این پرینتر چه قدر است؟ این پرینتر در هر ثانیه میتواند 4 صفحه ی رنگی چاپ کند و یا 16 صفحه ی سیاه و سفید پرینت نماید. دقت اسکن تصاویر نیز 1200 نقطه در اینچ است. مشخصات کامل آن را در صفحه مربوطه در وب سایت HP مشاهده نمایید.

منابع:

hothardware

computerworld

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
    1. تو ایران بیاد اگه مثل پردازنده و کارت گرافیک و مادربورد بخوایم حساب کنیم قیمتش میشه ۳۴۹ دلار ضرب در ۱٫۵ که میشه چیزی حدود ۵۵۰ تومن. باز هم چون لیزری رنگی هست به نظر من که قیمت خوبی هست. مخصوصا اگه بتونیم اداره ی پیشرفته ای داشته باشیم که همه مسلط به شبکه و وایرلس هستند.

  1. 1132 كه خيلي كوچيكتر از اينه وزنش هم نصف اين نيست!
    اگه اشتباه مي كنم بهم بگيد

  2. شاید بپرسید که سرعت این پرینتر چه قدر است؟ این پرینتر در هر ثانیه میتواند ۴ صفحه ی رنگی چاپ کند و یا ۱۶ صفحه ی سیاه و سفید پرینت نماید.
    دوست عزیز در هر ثانیه نیست ، در هر دقیقه
    مگه تپلفه اینقد سرعت داشته باشه !!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *