فروشگاه اينترنتي چاره ؛ ساده ، سریع ، سرسخت !

  • 1390/4/21
  • م. خاتمی
  • 2

بسم الله

این شماره دوم از سری مقالات گویا ای تی با موضوع معرفی و نقد فروشگاه های برتر و موفق اینترنتی است ، در مقاله قبلی فروشگاه پارسیان را معرفی کردیم  که خوشبختانه متوجه شدیم که مدیر این فروشگاه قرار است نقطه ضعف های احتمالی در فروشگاه پارسیان را به حداقل برساند و در زمان کوتاهی در ردیف فروشگاه های قوی ایرانی قرار بگیرد از این بابت بسیار خرسنیدیم که توانسته ایم برای بهبود این فروشگاه گامی کوچک برداریم. در این مقاله قصد معرفی و برسی فروشگاه چاره را داریم ، فروشگاهی که شاید احتمالا باید آن را بشناسید !

چاره چیست؟:

چاره فروشگاهی است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است و از همان اول هدف بزرگی داشته است و آن هدف ” قرار گرفتن چاره در سطح فروشگاه های برتر ایران و جهان بوده است ” گویا چاره تمام تلاشش را میکند تا این هدف را تحقق ببخشد و به نظر تا کنون در این را موفق بوده است

مدیریت سایت چاره آقای شهابی و مدیر عامل چاره آقای ناصر علی سعادت (اطلاعات داده شده توسط اپراتور چاره) می باشند . چاره یک فروشگاه تخصصی در یک زمینه خاص نیست و به قولی هر چیزی را که بخواهید می توانید در آن بیابید از جدیدترین تبلت های موجود در بازار تا چیپس و پفک!

به نظر چاره شبیه به یک مجتمع تجاری می ماند که در هر طبقه آن محصولات خاصی را به فروش می رسانند .

ای چاره سرسخت!:

فرق چاره با یک مجتمع تجاری در آن است که شما می توانید در هنگام خرید محصول از فروشگاه مورد نظر از فروشنده تخفیف بگیرید ولی در چاره امکانی به این شکل وجود ندارد و البته نمی توان از اپراتور ها هم تخفیفی گرفت ولی موضوع به این جا ختم نمی شود و چاره هم برای مشتریانش تخفیفاتی را قائل می شود از 2 درصد تخفیف تا 20 درصد تخفیف که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

20 درصد تخفیف در چاره :


اگر مثل من هر روز سری به وب سایت چاره بزنید متوجه خواهید شد که هر روز یک کالای موجود در فروشگاه با بیست درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود و البته مشتریان باید محصول مورد نظر را تا ساعت 12 شب خریداری کنند ، در غیر این صورت با همان قیمت واقعی و بدون تخفیف فروش خواهد شد. یکی از نقاط قوت چاره که به جذابیت آن کمک چشمگیری کرده است همین طرح تخفیف 20 درصدی روزانه باشد که به نظر طرح جالبی است.

سوپر مارکت چاره در خدمت شماست!:


حالا دیگر لازم نیست برای خرید محصولات مورد نیاز روزانه خود به فروشگاه یا مغازه محلتان مراجعه کنید ، سوپر مارکت چاره به شما کمک می کند تا با صرف کمترین وقت و هزینه ای کالا ی مورد نیاز خود را تهیه کنید البته به گفته چاره  بیست درصد ارزان تر از هر جایی .

از مواد شوینده تا نوشیدنی و کمک های اولیه و خواربار و شکلات، بیسکوئیت، کیک و کلوچه،آجیل و خشکبار،لوازم مصرفی منزل و سس، رب و کشک و …

البته در حال حاضر ارسال کالا های موجود در سوپر مارکت چاره فقط برای شهر تهران امکان پذیر است که شاید این موضوع برای کسانی که خارج از تهران زندگی می کنند کمی ناخوشایند به نظر بیاید !

 

نمای کلی چاره:

طراح وب سایت چاره به گونه است که باعث سر درگمی کاربرانش نمی شود و به آن ها کمک میکند به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند البته سایت چاره به گونه ای طراحی شده است که برای سرعت های پایین اینترنت هم به نظر مناسب می آید . لوگو (نشان تجاری)چاره هم در بالای سایت به زیبایی آن کمک کرده است . کمی پایین تر هم چاره در وسط صفحه به سه قسمت تخفیف ویژه،بازار داغ،جدیدترین ها تقسیم شده است ابته در گوشه های مختلف سایت چیز های مختلفی قرار گرفته اند از پرفروش ترین کالا ها در بخش مورد نظر تا آخرین کالا های بازدید شده. در کل می توان به طراحی سایت چاره از 100 عدد 85 را داد.

 

حمل رایگان:


حتما متوجه شده اید که بعضی از فروشگاه ها وقتی که از آن ها خرید میکنید هزینه حمل را هم به میزان صورت حساب اضافه میکنند اما چاره به شما این اطمینان را میدهد تا بی هیچ نگرانی کالا مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید و نگران هزینه های ارسال و حمل آن نباشید.

پاسخ به سوالات :


بخش دیگری که به تازگی به چاره اضافه شده است ، بخش پاسخ به سوالات است که کاربران میتوانند درباره ی کالا مورد نظر خود از اپراتور اطلاعات بگیرند و یا شیوه خرید از چاره و … مطلع شوند و البته همان طور که ذکر شد شما نمی توانید از این اپراتور ها برای محصولی خاص تخفیف بگیرید .”بالا بردن آگاهی خریداران قبل از خرید”

پرداخت در محل با کارت بانکی:


یکی از امکانات جالب چاره پرداخت در محل با کارت بانکی است یعنی شما میتوانید با کارت هم وجه خود را پرداخت کنید که به نظر طرح و امکان بسیار جالبی است.

چاره در یک کلام :

چاره را می توان یکی از برترین ها در زمینه فروشگاه های اینترنتی در ایران دانست که در مدت نسبتا کمی توانسته است محبوبیت زیادی را به دست آورد البته اکثر کالا های موجود در چاره دارای برند های معتبر و ضمانت نامه هستند که به کاربر اطمینان بیشتری می دهد ، شاید سادگی و تخفیفات چاره از جمله نقاط قوتی باشد که کاربران را به سمت چاره جذب می کند البته به نظر می آید چاره تلاش میکند تا کالا های مورد نیاز در فروشگاه را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران و مشتریانش قرار دهد. در کل اگر بخواهیم به فروشگاه چاره امتیازی بدهیم از 100 به آن 90 خواهیم داد چرا که این فروشگاه هنوز هم میتواند بهتر از این بشود و البته فروشگاه برتر اینترنتی ! برای اعضا چاره و مدیران آن آروزی موفقیت روز افزون داریم و امیدواریم که هر روز بهتر از دیروز بدرخشند و خود نمایی کنند چه معلوم شاید روزی چاره توانست در سطح فروشگاه های معتبر و جهانی دنیا قرار بگیرد .

البته چاره در یک کلام خلاصه نمی شود ولی شما میتوانید از این قسمت که در سایت چاره قرار دارد چاره را از زبان خودش بشناسید !


دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. ایا شما می دانید که کدام شرکت سایت چاره را طراحی و بهینه سازی کرده است؟

  2. الانکه داره روز به روز ضعیف ترمیشه. اصلا پیشرفت نداشته چاره امروز همون چاره چند سال پیشه که هیچ امکان خاصی بهش اضافه نشده. بعدشم ۹۰درصد فروشگاه تامین کننده دارن که چاره هم مثل هموناست. این یعنی خیلی کار داره تا بزرگ شه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *