Game Spot Sound Byte رادیویی برای بازی خور ها

  • 1390/4/22
  • ميثاق جراحي
  • 1

Game Spot Sound Byte، یکی از جدیدترین تب هایی است که به سایت Game Spot اضافه شده. Sound Byte یکی از جالب ترین ایده هایی است که به ندرت دیده شده بود. خیلی عجله نکنید در این باره توضیحاتی به شما داده خواهد شد.

Sound Byte در واقع ایستگاه رادیویی آنلاینی است که به  جنبه های صوتی بازی های رایانه ای می پردازد. به این معنا که در این رادیو می توانید، از موسیقی متن بازی های رایانه ای گرفته تا مصاحبه با آهنگسازان حرفه ای بازی های مختلف را گوش بدید.  در این ایستگاه رادیویی می توانید بازی های مورد علاقه ی خود را جستجو و به افکت ها و دیالوگ ها معروف آن بازی گوش فرا بدید. علاوه بر بخش بازی های رایانه ای که محتوای اصلی این ایستگاه را تشکیل می دهند، گزینه های News,Sport و Music دیده می شوند و به مخاطب این امکان را می دهند که به جدیدترین اخبارهای ورزشی و عمومی دسترسی داشته باشند و آهنگ مورد علاقه ی خود را در ژانر های مختلف این سایت بیابند.

شما می توانید این ایستگاه رادیویی را در قسمت Culture، در Gamespot.com پیدا کنید. جالب است بدانید که در این تب، قسمت های مختلف دیگری مانند : Culture Home وجود دارد که به جدیدترین اخبار مربوط به همایش های بزرگی چون E3 و Comic – Con مربوط می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام میثاق جان.

    مطلب خیلی جالبی بود. حتما در اولین فرصت یه سر به گیم اسپات باید بزنم. فکر کنم بشه چیزای خوبی برای رادیو گویا هم از اون تو پیدا کرد.

    مرسی ازت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *