کاربران هندی می‌توانند از طریق ارسال SMS گوگل+ خود را بروزرساني كنند!

  • 1390/4/26
  • ITTeach
  • 0

اغلب زمانیکه یک سرویس جدید توسط غول‌های اینترنتی همچون گوگل، آمازون و فیس‌بوک راه‌اندازی می‌شود، در درجه اول به مخاطبان آمریکایی ارائه شده و باقی جهان را در حسرت آن می‌گذارد. اما به نظر می‌رسد گوگل+ تفاوت زیادی دارد.

واضح است که گوگل می‌خواهد همه پردازنده‌های گوگل و در صورت امکان طراحی‌های مجدد خدمات عمده و گل با طرح و رنگ گوگل+ همسان باشند. شرکت در مورد آخرین سرمایه گذاری خود بسیار جدی می‌باشد. گوگل برای دستیابی به کششی در میان مردم کشورهای جهان سوم، بویژه در جمعیت یک میلیاردی هند، پست منحصر به فردی با ویژگی SMS برای کاربران هندی راه‌اندازی کرده است.

این کار جای تعجب زیادی ندارد زیرا گوشی‌های هوشمند در هند کمیاب هستند و در واقع در سایر کشورهای در حال توسعه اتصال به اینترنت از طریق تلفن همراه به همین صورت می‌باشد. در چنین بازاری، SMS ایجاد جهت می‌کند.

برای بروزرسانی گوگل+ از طریق پیام‌های متنی باید به تنظیمات گوگل+ بروید و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا گوگل یک کد تائید به شما بدهد. به محض فعالسازی، یک ستون جدید گوشی در کنار پست الکترونیکی در زیر بخش اطلاع رسانی نمایان می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت اطلاع رسانی SMS به فعالیت‌ها شکل دهید مانند وقتیکه کسی پستی را به اشتراک می‌گذارد یا چیزی را به شما یادآوری می‌کند، شما را به گروهی اضافه می‌کند و یا نظری می‌دهد.

درحالیکه این اطلاعیه‌ها برای کاربران آمریکایی نیز موجود می‌باشد، کاربران هندی با ارسال پست به گوگل+ از طریق پیام کوتاه به شماره 9222222222 بدون هیچ هزینه اضافه‌ای از مزایای بیشتری برخوردار هستند.

شما همچنین می‌توانید محافلی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید با اضافه کردن “@circlename” به پیام مشخص کنید. برای به اشتراک گذاشتن با محافل توسعه یافته (دوستان دوستان) “@extended” را به متن بیافزایید. شما همچنین می‌توانید یک فرد مجرد را با “@email address.” به اشتراک بگذارید.

تمام کلیدهای میانبر SMS در زیر خلاصه شده است:

@[circle name]
To share with a specific circle, append your post with @[circle name]. For example: “Will see you at the game @soccerfolks”.

@extended
To share with everyone in your extended circles , append your post with @extended. For example: “Any SF restaurant recommendations? @extended”.

@public
To share your post publicly, append your post with @public. Public posts are viewable by anyone on the web. For example: “Any SF restaurant recommendations? @public”.  When you share something publicly, it may appear in search results.

@[email address]
To share your post with a specific person, append your post with @[email address]. For example, “In SF for the week @jazzguitar9@gmail.com” will be visible tojazzguitar9@gmail.com.

 

برای اطمینان از اینکه شماره موبایل شما جعلی نمی‌باشد، توصیه شده است که یک پین کد امنیتی اضافه کنید. با اینکار از دسترسی دیگران به گوگل+ شما جلوگیری خواهد شد.

منبع: instantfundas

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *