سرگرمی روز جمعه : ضربه انفجاری 2!

  • 1390/4/31
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بعد از یک هفته طولانی و خسته کننده  نظرتان با یک بازی جالب چطور است ؟ در بازی این هفته ماموریت شما این است که مرحله به مرحله پیش روید و چیزهای بد و منفی را در حالی که به چیزهای خوب آسیبی نرسد منفجر کنید .

ضربه انفجاری 2

هدف بازی منفجر کردن چیزهای منفی است که شما در هر مرحله با آنها مواجه می شوید و این کار را باید با دقت طوری انجام دهید که به چیزهای مثبت آسیبی نرسد .

 

در این بازی شما سی مرحله  فرصت دارید  تا با منفجر کردن چیزهای بد و نجات چیزهای خوب یک تفریح سرگرم کننده برای خود داشته باشید .

 

اولین مرحله در واقع مرحله آموزشی برای شروع بازی محسوب می شود و در آن شما با بازی و مکانیزم آن آشنا می شوید . می توانید صدای بازی را غیر فعال کنید . با استفاده از چاشنی بمب گذاری کنید و باقی مانده بمب ها را در گوشه ی پایین سمت چپ ببینید .

 

توجه کنید : می توانید با استفاده از کلید اسپیس بمب های خود را در صورت تمایل چاشنی دار کنید .

 

با استفاده از موس بمب ها را هرکجا که دوست دارید قرار دهید و با کلیک چپ آنها را در محل قرار دهید .

مواد منفجره خود را منفجر کنید تا ببینید که آیا بمب ها هم با موفقیت عمل می کنند و چیزهای بد را از بین می برند با نه . اگر الگویی که درست کردید کار نکرد می توانید به بمب گذاری خود ادامه دهید تا جایی که تمام آنها به پایان رسید و یا اگر خواستید آن مرحله را از نو آغاز کنید .

 

 

اگر  بمب ها و مواد منفجره ی خود را برای هر مرحله که پیش رو دارید مدیریت کنید ( و از تعداد محدودی استفاده کنید ) در آن مرحله به شما پاداش داده می شود .

مرحله دوم در حالی آغاز می شود که چیزهای سرگرم کننده ای را به شما نشان می دهد . همانطور که می توانید ببینید ( در نوارابزار پایین) بیشترین تعداد بمبی که می توانید استفاده کنید و هنوز هم جایزه دریافت کنید در اینجا به شما نشان داده می شود . در این مرحله تصمیم گرفتیم که با استفاده از سه بمب تمام چیزهای بد را از اینجا پاک سازی کنیم .

هیچ پاداشی دریافت نمی کنیم ولی با این حال یک ستاره دریافت می کنیم تا قفل مراحل بالاتر باز شود و به آنها دسترسی داشته باشیم.

همانطور که در بازی پیش می روید با انواع مختلفی از چیزهای بد و شیطانی مواجه می شوید که باید آنها را نابود کنید . آنهایی که به رنگ  صورتی اند حسابی پرجنب و جوش اند و در مرحله سوم بهترین راه حل این است که بمب های خود را تا جایی که امکان دارد سریع در نزدیکی آنها قرار داده و در حالی که رنگ صورتی ها در حال جنب و جوش اند آنها را منفجر کنید .

 

توجه کنید : همانطور که در اینجا هم می بنینید می توانید بمب ها را در هوا در کنار آنها رها کنید .

به هوا می روند و تمام ! روی زمین می افتند ! …

و هیچ چیزی مانند بدست آوردن  یک جایزه دیگر نیست .

با آغاز مرحله چهارم با اولین سری چیزهایی که با شما دوست هستند مواجه می شوید . حسابی باید مراقب باشید و آنها را مورد هدف قرار ندهید . در غیر این صورت آن مرحله را از دست خواهید داد.اگر این کار را نکنید و حواستان جمع نباشد باید مراحل را از نو آغاز کنید .

در اینجا یک نگاه اجمالی  به مرحله بیست و سوم که در آن با آتش سنگینی مواجه می شوید می اندازیم . ….

امیدوارم از بازی لذب ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید !

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *