مامور مخفی 007 باز می گردد

  • 1390/5/4
  • ميثاق جراحي
  • 0

شرکت بزرگ بازی سازی و ناشر بازی های رایانه ای  Activision، قصد دارد بازی Golden eye : Reloaded  از سری بازی های مامور مخفی جیمز باند را بازسازی کند. این شماره ی قدیمی و کلاسیک از سری بازی های جیمز باند، بر اساس فیلمی با همین عنوان در سال 1995، مدت ها پیش برای کنسول نینتدو وی منتشر شد و حال نوبت به کنسول های خانگی Xbox360  و PS3 است که طعم  این بازی اول شخص را بچشند. در Golden eye بازیگر بزرگ انگلیسی Pierce Bronsin، به عنوان مامور مخفی انگلیسی ایفای نقش می کند و به احتمال زیاد قرار است شخصیت و کاراکتر اصلی بازی نیز همان بازیکر نام برده در فیلم باشد.

در نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس این بازی، قرار است تغییرات عمده ای صورت گیرد. این تغییرات شامل عوض شدن موتور گرافیکی بازی و گیم پلی می باشد و بخشی به بازی اضافه خواهد شد که “M16 Operatives Mode” نام دارد که مشابه بخش  Call of Duty’s Spec Ops در سری بازی های ندای وظیفه است. در این بخش مکمل، بازیکن ماموریت های جانبی مختلفی را انجام می دهد که در داستان اصلی بازی، وجود نداشت و قسمت های مختلفی مانند دفاع  از منطقه ای خاص و حذف کردن دشمنان، از جمله این ماموریت های می باشند.

شرکت Activision  تصاویر و پیش نمایش های مختلفی از این بازی را در سایت رسمی خود قرار داده  و باتوجه به این نمایش ها، بازی باز هم به مبارزه با نیرو های  ارتش شوروی و درگیری های بین مامور مخفی 007 و این افراد می پردازد. باز هم حملات تروریستی و تاسیسات هسته ای روس هاست که کشور انگلیس را تهدید می کند و باز هم مامور انگلیسی است که دنیا از از این حملات نجات می دهد.

ناشر : Activision

پلاتفرم : Xbox360 / Ps3

سبک : اول شخص FPS

درجه ی سنی : نامشخص

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *