PowerUp Heroes، بازی متفاوت برای کینکت

  • 1390/5/5
  • ميثاق جراحي
  • 1

آیا تا به حال خود را در نقش یک قهرمان کتاب های کمبک دیده اید ؟ و یا اینکه بخواهید شخصیت کمیک و قهرمان داستان های خود را، خودتان طراحی کنید و کنترش را به دست گیرید؟

حال زمان آن رسیده که یه این هدف ها و یا شاید آرزوهای تخیلی خود دست پیدا کنید و به آن نزدیک شوید. بازی PowerUp Heroes، این امکان را برای تمامی افرادی که در دنیای کمیک و تخیلی خود زندگی می کنند و همیشه دوست داشتند به عنوان شخصیتی مثبت در برابر دشمنان و شخصیت های بد داستان ها ظاهر شوند، فراهم آورده است. بازی PowerUp Heroes یک بازی ساده نیست و به همین دلیل است که تاکید زیادی روی آن مبنا بر رسیدن به آرزو های غیر واقعی شما   خواهد بود.

اول آن که مژده ی این بازی را برای افرادی می دهم که صاحب   کنسول خانگی ایکس باکس 360 به همراهی حس گر حرکتی یعنی کینکت هستند. پس این بازی فقط یک انحصار برای تنها کنسول مایکروسافت و کینکت آن محصوب می شود.

این بازی یک بازی مبارزه ای از نوع آرکید است که تمام تکنیک های شما را در مبارزات بر روی صفحه نمایش منعکس می کند. به عبارتی بهتر شما در نقش قهرمان داستان های خود ظاهر می شوید و تکنیک های مبارزه ی مورد علاقه ی خود را در این بازی پیاده می کنید.

نیرو ها و قدرت های مختلف هر شخصیت در کنار سایر شیوه های مبارزه از جمله نکات قابل توجه بازی است. شما قدرت های مختلف را انتخاب و از آنها در مبارزات استفاده می کنید. شخصیت انتخابی شما همان آواتار های هستند که در داشبور کنسول شما دیده می شوند و نقش دیجیتالی شما را در دنیای بزرگ ایکس باکس 360 ایفا می کنند.

در طور مبارات و با پیشرفت در روند بازی، بخش ها، لباس ها و قدرت های مخنلف و جدید برای شما باز می شوند. شما می توانید در تغییر ظاهر شخصیت محبوب خود تصمیم بگیرید و او را با لباس ها، کلاه ها و سایر امکاناتی که در مقابل شما قرار داده شده، بسازید.

پس این  بار آواتار های شما هستند که در مقابل یکدیگر موضع گرفتند و دیگر خبری از شخصیت های ار قبل ساخته شده نیست.

همکاری تیمی، وجود 20 بخش مختلف در طراحی،بخش های چالش بر انگیز متفاوت در کنار داستان اصلی بازی و رقابت به صورت آنلاین در محیط ایکس باکس لایو، از جمله ویژگی های PowerUp Heroes به حساب می آیند.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *