Linkclump: بازکردن لینک های مختلف در یک صفحه (کروم)

  • 1390/5/13
  • حدیث دلبرد
  • 1

بازکردن لینک های مختلف در یک صفحه می تواند بسیار وقت گیر و فرایندی خسته کننده باشد. برای اینکار، شما یا باید بر روی هر لینک راست کلیک کرده تا در یک تب یا پنجره جدید باز شود و یا اینکه از میانبرهای CTRL و کلیک بر روی هر لینک برای باز کردن آنها استفاده کنید که روش کارآمدی نیست. Linkclump یکی از افزونه های کروم است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از یک دستور کششی سفارشی ماوس لینک های متعدد را باز کنید. به این ترتیب، می توانید لینک های مختلفی را به سادگی و بدون نیاز به کلیک بر روی تک تک آنها انتخاب کرده و باز کنید.

متن تصویر: بر روی ماوس راست کلیک کرده و آن را نگهدارید، سپس حاشیه ای به دور لینک های انتخابی خود بکشید. پس از اینکه راست کلیک ماوس را رها کردید همه لینک ها در تب های جدیدی باز خواهند شد. از این قسمت برای آزمایش آن استفاده کنید. می توانید با تغییر در تنظیمات ویژگی های فعالسازی آن را سفارشی کنید.

استفاده اساسی از Linkclump کشیدن راست کلیک برای ایجاد حاشیه به دور لینک های انتخابی خود و باز کردن آنها می باشد. با این حال می توانید از یک ترکیب کلید اختیاری استفاده کنید که در هنگام مرور بطور تصادفی آن را فعال نکنید. Linkclump همچنین یک گزینه انتخابی هوشمند دارد که تنها لینک های مهم انتخابی شما را باز خواهد کرد. شما می توانید لینک هایی را که کلمات کلیدی خاصی دارند فیلتر کنید به گونه ای که تنها آنها باز بمانند. علاوه بر این می توانید تعیین کنید تا فقط لینک های انتخابی در یک پنجره جدید باز شوند. Linkclump یک افزونه ساده مرورگر کروم برای قدرت کاربران است زیرا می تواند هنگام جدال شما با لینک های متعدد در زمان صرفه جویی کند.

قابلیت ها

– بازکردن چندین لینک در یک صفحه با استفاده از دستور کششی سفارشی

– انتخاب هوشمند که تنها لینک های مهم انتخابی را باز خواهد کرد

– فیلتر کردن لینک هایی که کلمات خاصی دارند

– بالا و پایین رفتن خودکار صفحه در زمان کشیدن

– قابلیت استفاده در ویندوز، مک و لینوکس

 

اکنون میتوانید افزونه Linkclump را از دنیای افزونه ها دریافت كنيد ( پسورد : www.addons.ir ) .

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ممنون بخاطر معرفی این افزونه…
    میخواستم یه نکته ای رو اضافه کنم که اگه ماوس رو ببریم روی لینک و دکمه وسط ماوس (دکمه ای که برای اسکرول استفاده میشه) رو فشار بدیم، لینک تو تب جدید باز میشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *