سرگرمی روز جمعه : پازل بلوکی؟ یا بلوک پازلی !

  • 1390/5/14
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بعد از گذشت یک هفته طولانی دیگر به آخرین ساعات کاری رسیده اید ! پس چرا کمی در این فرصت کوتاه تفریح نمی کنید ؟ در بازی این هفته باید ، شما باید راه خود را از طریق  ساختن مجموعه ای از بلوک ها که در واقع مثل  پازلی می باشند باز کنید تا بتوانید فرار کنید .

 

بوک پازل یا پازل بلوک ؟ !

هدف بازی این است که برای بیست مرحله ای که در پیش دارید به کمک جابجایی بلوک ها و بردن آنها به مکان های تعیین شده راه خروج خود را باز کنید و بتوانید از آن اتاق یا مرحله به اتاق و مرحله دیگر بروید . در مراحل اولیه همه چیز ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد طوری که شما با خود فکر می کنید بازی برای سنین زیر 4 سال طراحی شده ! ولی این همه قضیه نیست باید خودتان را برای مراحل سخت تر هم آماده کنید !

در اینجا اولین مرحله از این بازی را مشاهده می کنید ( که ساده ترین مرحله هم هست ) در واقع در این مرحله شما فقط یاد می گیرید که چطور با کلید های جهتی آدمک را جابجا کنید .

توجه داشته باشید که در بالای هر مرحله پیامی را می بینید که به عنوان راهنما می توانید از آن استفاده کنید .

برای رفتن به مرحله بعد آماده هستید ؟ … به محض اینکه به در خروجی رسیدید فورا به صورت خودکار به مرحله بعد برده می شوید .

همچنین توجه داشته باشید که آب شاری که از بالای سرتان می ریزد هیچ تاثیری بر روی حرکت شما ندارد و بیشتر جنبه ظاهری دارد .

هنگامی که به اتاق دوم رسیدید به اولین بلوکی که باید جابجا کنید برخورد می کنید . باید این بلوک را به روی صفحه فشاری که با خط قرمز نشان داده شده است ببرید تا درب خروجی آزاد شود . هنگامی که این کار را کردید درب خروجی فعال شده و شما می توانید با رسیدن به آن به مرحله بعد بروید درست به همین سادگی ! برای اینکه این بلوک ها را جابجا کنید فقط کافی است با کلید های جهتی آنها را به جایی که می خواهید ببرید هل دهید .

درب خروج فعال شد …!

حالا می توانید به راحتی با رسیدن به آن به خارج شوید .

 

 

در اتاق سوم شما برای اینکه خارج شوید باید دو بلوک را به مکان های مورد نظر برسانید تا درب خروجی فعال شود  .

بله درست است موفق شدید !

همین طور که در بازی پیش می روید با مراحل و معماهای جالبتری مواجه می شوید و برای اینکه خروج را فعال کنید نیاز دارید که کمی بیشتر فکر کنید ….

موفق باشید امیدوارم از این بازی لذت ببرید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *