معرفي 4 قالب گوگل پلاس براي وردپرس

  • 1390/5/19
  • ITTeach
  • 4

طراحی فوق العاده و زیبای گوگل پلاس توسط تعدادی از طراحان قالب برای توسعه قالب‌هاي وبلاگ وردپرس الهام گرفته است که بسیار شبیه سایت‌های اجتماعی به نظر می‌رسد. ما در اینجا چهار تم را گرد آوری کرده‌ايم.

قالب پلاس (Plustheme)

Demo and Download

قالب پلاس یکی از قالب‌هاي وردپرس است که همانند گوگل پلاس طراحی شده است. این تم با وردپرس نسخه 3 سازگار می‌باشد و از مشخصات آن کشیدن و رها کردن (drag and drop) منوها، دو نوار ابزار کناری ویجت آماده و سازگاری با تمام مرورگرهای بزرگ می‌باشد. این قالب کلیدهای رسانه‌های اجتماعی دارد که نوار جستجوی خوبی با کلیدی به رنگ آبی دقیقا شبیه همان شبکه اجتماعی ارائه می‌نماید.

 

پلاس وان (PlusOne)

Demo | Download

پلاس وان یکی از بهترین قالب‌هاي وردپرس سه ستونی و با عرض ثابت می‌باشد که از ریز عکس‌ها پشتیبانی می‌کند. با این حال فاقد نوار جستجو بوده و کلیدهای موجود در شبکه‌های اجتماعی از این تم حذف شده‌اند. پلاس وان با تمامی مرورگرهای بزرگ وب سازگار می‌باشد.

 

دبلیوپی پلاس (WP Plus)

Demo | Download

دبلیو.پی پلاس همانند گوگل پلاس طراحی شده است و شامل یک تم سه ستونی همراه با یک نوار کناری در سمت چپ، یکی در سمت راست و محیط محسور در بین این دو نوار می باشد. این تم با منوها و پس زمینه های سفارشی وردپرس سازگار است.  شما می توانید براحتی لینک هایی را که در نوار هدایت ظاهر می شوند بدون ویرایش برنامه نویسی تم، تغییر دهید. همچنین می توانید در صورت نیاز پس زمینه را نیز عوض کنید.

رفلکس پلاس (Reflex+)

Demo | Download

رفلکس پلاس شکل غیر حرفه‌ای گوگل پلاس به همراه منوهای سفارشی و پشتیبانی از ریز عکس‌ها می‌باشد. این قالب در کروم 12 و فایرفاکس 5 نیز عمل می‌کند اما در اپرا 5/13 و اینترنت اکسپلورر 9 با شکست روبرو شده است. خیلی بد است که توسعه دهنده قبل از انتشار آن را به اندازه کافی آزمایش نکرده است. این قالب همچنین کنتراست مناسبی بین عناوین و بندها ندارد. علاوه براین، هایپر لینک‌ها به رنگ آبی بوده که با رنگ تم گوگل پلاس (قرمز) همخوانی ندارد. اما مطابقت آن آسان است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام
    قالب هاب قشنگی هستند البته یادم هست یکی از اینها به فارسی هم ترجمه شده بود .
    ممنون

  2. چه فایده فارسی نیست… در ضمن چه عجب بعد چند وقت از وردپرس هم مطلب گذاشتید… حالا هم که گذاشتید فارسی نشده است…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *