فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

  • 1390/5/26
  • ITTeach
  • 1

پنجمین جشنواره بين المللي رسانه های دیجیتال از تاریخ ۱تير ۱۳۹۰ آغاز بکار نمود.
در این دوره شاهد رقابت آثار در ۹ بخش اصلی ذیل خواهیم بود:

نرم افزارهای رسانه‌ای نرم افزارهای رسانه‌ای بازی‌های رایانه‌ای بازی های رایانه‌ای
پایگاه های اینترنتی و وبلاگ‌ها پایگاه های اینترنتی و وبلاگ‌ها هنرهای دیجیتال هنرهای دیجیتال
نرم‌افزارهای تلفن همراه نرم افزارهای تلفن همراه پژوهش، فن آوری و نوآوری پژوهش، فن آوری و نوآوری
بین الملل بین‌الملل تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال
تولیدات رسانه های دیجیتال دانش آموزان و فرهنگیان تولیدات رسانه های دیجیتال دانش آموزان و فرهنگیان

به اطلاع میرساند بخش هنرهای دیجیتال پنجمین جشنواره بين المللي رسانه های دیجیتال در 15 بخش آماده دریافت آثار شما در این عرصه میباشد.

بخش های متنوع این جشنواره عبارتند از:
پویانمایی رایانه‌ای، نماهنگ و ویدیو آرت و گرافیک موشن،جلوه‌های ویژه تصویری، گرافیک سایت‌های اینترنتی و مولتی مدیا، عکاسی دیجیتال، گرافیک  و نقاشی دیجیتال،  مولتی ویژن و مولتی اسکرین و هرگونه نوآوری و خلق هنری در فضای مجازی و نمایش ویژه ، میکس و صداگذاری فیلم‌های کوتاه ویدیویی  و نماهنگ و پویانمایی ، موسیقی الکترونیک ، موسیقی فیلم کوتاه ، هر نوع ساخت و پردازش صدا و موزیک و تم کوتاه استثنایی برای لوازم الکترونیکی، اثر مبلّغ و مروّج فرهنگ اسلامی- ایرانی، اثر علمی، آموزشی و صنعتی، اثر مبلّغ و مروّج فرهنگ ولایت و مهدویت ، اثر با موضوع بیداری اسلامی.
هنرمندان و فعالین عزیز این عرصه برای ارسال آثار خود میتوانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره (www.dmf.ir) ثبت نام نمایند. ارسال آثار تا 20 شهریور ماه ۹۰ امکان پذیر مي باشد.

تذكر

1.    مهلت ارسال آثار جهت شرکت در پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال حداکثر تا تاریخ 31 مردادماه می‌باشد. 2.    تایید محتوای آثار نرم افزاری توسط واحد بررسی کلی مرکز رسانه‌های دیجیتال جهت شرکت در جشنواره پنجم الزامی است. لذا آثاری مورد داوری قرار خواهند گرفت که تا تاریخ 15 شهریور وضعیت بررسی‌شان در واحد بررسی کلی در حالت بلامانع باشد.
3.    با توجه به سیاست‌های کلی جشنواره رسانه‌های دیجیتال در اهمیت دادن به تولیدات سال‌های اخیر و نیز به منظور افزایش کیفی محصولات شرکت کننده در جشنواره، به کلیه تولیدکنندگان پیشنهاد می‌گردد از آثار تولید شده در سال اخیر برای شرکت در جشنواره استفاده نمایند.
4.    آثاری که در دوره‌های گذشته جشنواره، برگزیده شده اند، حق شرکت در پنجمین جشنواره را ندارند و بقیه آثار، حق ندارند در عناوینی که در سال‌های گذشته، شرکت داشته اند، ثبت نام نمایند.
5.    نظر به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه بهداشت و سلامت، عنوان بهترین اثر در حوزه بهداشت و سلامت در پنج بخش نرم افزارهای رسانه‌ای، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ‌ها، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه‌ای و هنرهای دیجیتال به عناوین جشنواره اضافه شده است.

برگرفته از جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *