دو قابلیت جدید فیسبوک در زمینه تصاویر

دو قابلیت جدید فیسبوک در زمینه تصاویر
  • 1390/6/15
  • علیرضا
  • 8

روزانه در فیسبوک بیش از 250 میلیون تصویر آپلود میشود . این رقم بسیار بزرگ نشان میدهد که به اشتراک گذاری تصاویر یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این شبکه اجتماعیست . فیسبوک نیز به صورت دائم در تلاش بوده تا تجربه ی بهتری در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر را برای بیش از 700 میلیون کاربرش فراهم کند . اکنون بلاگ فیسبوک دو مورد جدید در این زمینه را به شما معرفی میکند . با گویا آی تی همراه باشید ……..

بزرگتر و سریعتر !!!

اکنون شما قادر هستید تا تصاویر بزرگتری را در فیسبوک به اشتراک بگذارید ( از 720 تا 960 پیکسل ) . با دو برابر سرعت بیشتر در هنگام بارگذاری تصاویر . منظور از بارگذاری تصاویر ، هنگام نمایش دادن تصویر مورد نظر است ، نه در هنگام آپلود . همچنین تصاویری که اخیرا آپلود کرده باشید با بیشترین تفکیک پذیری ( Resolution ) نمایش داده خواهند شد .

تمرکز بیشتر روی تصاویر !!!

ظاهرا پس از اینکه فیسبوک نمایشگر تصاویر قبلی را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد ، با بازخوردهای زیادی از سوی کاربران روبرو شده است و سعی تیم فیسبوک نیز بر این بوده تا طراحی جدید را بر پایه ی همین بازخوردها بنا کنند . قبلا اگر روی تصویری کلیک میکردید ، تصویر شما در یک فریم مشکی رنگ ظاهر میشد . ولی این فریم مشکی رنگ به یک فریم رنگ سفید تغییر کرده و دلیل آن نیز تمرکز بیشتر بروی خود تصویر عنوان شده است .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
    1. سلام .
      خواهش میکنم دوست من ……..

      موفق باشی ……..

  1. به نظر من که این تغییرات باعث کند شدن فیسبوک شده
    من راضی نیستم

    در ضمن پوسته جدید گویا آی تی وحشتناک دوست داشتنی و بی نقصه

    1. سلام سهیل عزیز و دوست داشتنی و البته کمی به معرفت که دیگه بهمون سر نمیزنی 😀
      نظر شخصی خودم همین چیزی هست که داخل مطلب گفته شده . حالا هر کسی یه نظری داره . چندتا از دوستای خودمم نظر تو رو داشتن سهیل جان ……..

      موفق باشی ……….

  2. قابلیت جالبی هست.
    این که میگن سریعه شک ندارم
    ولی برای اونایی که مثل من اینترنت کم سرعت دارن از حالت قلبی هم کند تره!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *