معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های VAIO S سونی

معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های VAIO S سونی
  • 1390/6/16
  • علیرضا
  • 4

شرکت سونی سری جدید لپ تاپ های VAIO S را معرفی کرد . این سری دارای صفحه نمایش 15.5 اینچ HD با وضوح 1080p میباشد . این لپ تاپ دارای طراحی باریک و سبک به همراه یک باتری اختیاری به منظور افزایش عمر باتری تا 12 ساعت است . ضخامت این مدل زیر 1 اینچ بوده و در دو رنگ مشکی و نقره ای پلاتین وارد بازار خواهد شد . طراحی این مدل نیز با مواد آلومینیومی و منیزیمی صورت گرفته تا وزن دستگاه تنها 4.4 پوند ( حدود 2 کیلوگرم ) باشد که نسبتا سبک به حساب می آید . کیبرد نیز دارای نور پس زمینه و همچنین پد عددی 10 کلیدیست .

اما در قسمت پردازنده ، نسل دوم پردازنده های قدرتمند Core i7 شرکت اینتل به چشم میخورد که میتواند پاسخگوی حجم سنگینی از عملیات پردازشی باشد . هارددیسک SSD با گنجایش 1 ترابایت و پشتبانی از فناوری چهار RAID 0 کاملا میتوانید نیازهای شما در ذخیره انواع فایل های صوتی و تصویری را برطرف کند .

هنگامی که به سراغ کارت گرافیکی این مدل میرویم با یک کارت گرافیکی محصول شرکت AMD روبرو خواهیم شد . AMD Radeon HD 6630 که بازدهی عالی در زمینه HD خواهد داشت . پشتیبانی از DirectX 11 نیز بازی خورها را خوشحال خواهد کرد . به منظور به حداکثر رساندن عمر باتری در هنگامی که عملیات گرافیکی سنگینی در حال اجرا نباشد ، دستگاه به کارت گرافیک Intel HD سوئیچ خواهد کرد .

در این مدل همچنین یک درایو بلو-ری و یک وبکم HD نیز تعبیه شده است .

عرضه سری جدید VAIO S 15.5 اینچ ، از ماه اکتبر در وبسایت شرکت سونی و با قیمت حدود 1000 دلار آغاز خواهد شد ( باتری اضافی قیمتی در حدود 150 دلار خواهد داشت ) . عرضه مدل VAIO S 13.3 اینچ ، به همراه نسل دوم پردازنده های Core شرکت اینتل نیز از همان ماه اکتبر آغاز میشود .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. اگه قیمتش 1000 دلار باشه که واقعا با این مشخصات خیلی ارزونه! من خودم یه سونی وایو سری E با سی پی یو Core i3 رو پارسال 1 میلیون و دویست هزار تومان خریدم و تازه فکر کنم نسبت به بقیه لپ تاپ های سونی قیمتش نسبت به مشخصاتش مناسب تر بود.
    احتمالا قیمت 1000 دلار مربوط به مشخصات پایه ای هست که در این صورت دیگه از Core i7 و هارد 1 ترابایتی اونم از نوع SSD که فوق العاده گرونه خبری نیست

  2. ا ترابایت هارد ssd آنوقت ۱۰۰۰ دلار …عمراً
    احتمالا از این هاردهای هیبریدی ssd باشه… چون اصلا هارد ssd ا ترابایتی برای لپتاپ من نشنیدم

  3. سلام کانفیگ این لپ تاب عالی البته امید وارم قیمت نهایی واسه یه خریدار ایرانی همون 1000 دلار باشه که بعیده اگه میشه در مورد
    کارت گرافیگ این سری توضیحات بیشتری رو سایت بزارید
    در مورد سری fهم توضیحات مفصلی تو سایتتون بزارید
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *