سرگرمی روز جمعه : E7 (ماموریتی برای نجات زمین )

سرگرمی روز جمعه : E7 (ماموریتی برای نجات زمین )
  • 1390/6/18
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

یک بار دیگر یک هفته طولانی دیگر به اتمام رسید و حالا زمان آن رسیده که وقتی را برای استراحت و تفریح کنار بگذارید .در بازی این هفته شما به E7 سفر خواهید کرد تا تلاش کنید بمب مرگباری را که به سمت کره زمین نشانه گرفته شده است شناسایی و نابود کنید . به نظر خودتان آیا موفق به انجام چنین ماموریتی می شوید ؟

E7

ماموریت E7 این است که در طول سیاره بچرخد تا بمب مرگباری  که به سمت کره زمین نشانه رفته است را پیدا کند و آن را نابود کند . A.I همراه به شما کمک می کند تا همواره ا اطلاعات مربوطه در قسمت بالا سمت چپ مطلع باشید و متناسبا شما می توانید منوی بازی را در قسمت گوشه سمت راست بالا مشاهده کنید . توجه کنید که خط آبی رنگی که در بالا قرار گرفته در واقع میزان سلامتی/جان شما را نشان می دهد.

تنها سه کلید برای بازی کافی است . از کلید جهتی چپ یا کلید A  برای حرکت به سمت چپ ، کلید جهتی راست یا کلید D برای حرکت به سمت راست و با گرفتن و رها کردن کلید جهتی پایین یا کلید S می توانید بپرید و با این کلید ها می توانید بهترین حرکت ممکن را انتخاب کنید .

E7 به نظر یک سیاره تازه رها شده و تنها باشد که تنهاچیزی که در آن به گوش می رسد صدا باد است …

با آغاز سفر و ماجراجویی خود با حرکت سفینه به دور سیاره متوجه خواهید شد که سطح سیاره به صورت حالتی مایع گونه و مواج دارد .

در حین سفر خود شما با ناحیه هایی مواجه می شوید که در آنها صخره هایی از نوع استالاگیمت وجود دارد . شما در هنگام عبور از کنار آنها  باید خیلی مراقب باشید چرا که در غیر این صورت و در صورت برخورد با آنها سفینه شما بلافاصله نابود خواهد شد. برای این یکی که در اینجا نشان داده شده است شما با یک پرش  سریع از لبه ی صخره می توانید به آن سوی آن بپرید .

با نزدیک شدن به انتهای بخش 1، اولین فصل آموزش خود را دریافت خواهید کرد که این به شما کمک می کند تا برای نبرد و موانعی که در پیش رو دارید بهتر آماده شوید . و اینجا همان جایی است که شما می توانید مهارت های خود را با کلید جهتی پایین یا S افزایش دهید .

هدف شما در هر بخش نابودی تمای دشمن هایی است که با آنها مواجه می شوید و سپس به سلامت رسیدن به بخش حمل و نقل و انتقال به بخش بعدی !

آیا برای سفر در سکتور و بخش دوم آماده اید ؟

همچنین در هنگام جستجوی خود در مسیر با خرابه هایی مواجه می شوید که حس ویرانه و متروکه بودن E7 را بیشتر به شما القا می کند .

هنگامی که به بخش خاصی از سکتور 2 رسیدید کم کم شما با اولین سری از سربازان رباتی مواجه می شوید . بهترین راه مبارزه و دفاع در برابر آنها این است که به طور مستقیم به قسمت زیرین آنها حمله کنید . کلید جهتی پایینی را نگه دارید (یا کلید S) و سپس آن را رها کنید تا سفینه شما به سمت آنها پرتاب شود . با هر زمانی که این ماشین های رباتیک را مورد حمله یا ضربه قرار دهید شما به آنها آسیب وارد می کنید این کار را تا جایی ادامه دهید که کاملا نابود شوند .

یک شلیک عالیه دیگه و …حالا سرباز آهنین به خاطره ها پیوست …

پیروزی ! اگر در هنگام سفر در یک بخش کشته شوید شما در همان بخشی که کشته شدید ظاهر می شوید و این فرصت را خواهید داشت که از همان جا دوباره بازی را ادامه دهید تا اینکه بازی را از اول آغاز کنید . امیدوارم در ماموریت نجات زمین موفق باشید و به خوبی از آن محافظت کنید ‍!

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید.

منبع :How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *