پنج تی‌شرت خلاقانه با طرح آندروید

پنج تی‌شرت خلاقانه با طرح آندروید
  • 1390/6/20
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1

گوگل از جمله شرکت هایی بوده که از همان ابتدا رقابت سختی را در هر چیزی که از دنیای اینترنت فکرش را بکنید با دیگر شرکت های عرضه کننده آن سرویس ترتیب داده و به جرات می توان گفت تقریبا همیشه برنده این رقابت بوده است. آندروید گوگل، در عین حال یکی دیگر از محصولات پر موفقیت این شرکت است که برای  به چالش کشیدن  آی فون اپل به وجود آمد. در حالی که iOS اپل امکانات بسیاری به کاربر آی فون و دیگر محصولات اپل هدیه می دهد، آندروید نیز قادر است همان امکانات را در اختیار دارنده دستگاه مجهز به این سیستم عامل قرار داده ، اما با قیمتی مقرون به صرفه و به عنوان یک برتری از آندروید بر روی انواع تلفن های همراه هوشمند با اکثر برند های معتبر استفاده شده به طوری که برای هر سلیقه ای می توان در بازار یک تلفن همراه یا تبلت مجهز به آندروید یافت. اگر برای هواداران این موارد کافی نباشد، افسون گوگل ، و در این مورد “آندروید” از دنیای آی تی و محصولات الکترونیکی پا را فراتر گذاشته وبه بازار پوشاک و البسه نیز راه یافته. به خصوص تی شرت ها. این روزها دور و بر خود انواع تی شرت ها با لوگوی آندروید را می بینیم که نشان از محبوبیت این سیستم عامل در بین جوانان دارد.

تولید کنندگان و طراحان مد به طور مداوم مشغول نوآوری و ارائه طرح های نو برای محصولات خود با توجه به خواسته های مشتریان می باشند. ما در اینجا به شما پنج طرح برتر برای تی شرت هایی با طرح آندروید را به شما معرفی می کنیم که به خلاقیت شما برای انتخاب تی شرت های آرم دار متفاوت کمک می کند؛

1-خوردن، خوابیدن، آندروید و دیگر هیچ!

هر کدام از این تی شرت ها از 6.0 اونس ، نخ از پیش  منقبض شده تولید شده و 100 ٪ نخی هستند، این تی شرت ارزش خریداری و اضافه کردن به مجموعه لباس های شما در کمد لباسی را دارد. این تی شرت از نوع چسبان نیست و ظاهری  کمی گشاد دارد و برای دوام و ماندگاری دو دوختی است.

قیمت : 25.35 دلار | صفحه محصول

2-آندروید ،کرم ، تی شرت

این محصول عالی محصول Xklibur است و جلوی تی شرت یک نقل قول نوشته شده که به کنایه می گوید “اوه نه ، این کرم اپل را خواهد خورد” است. به رنگ سیاه ارائه شده و در اندازه کمی گشاد و غیرچسبان می باشد. این تی شرت بی عیب و نقص مطمئنا نسبت به سایر لباس های شما جلوه ای متفاوت به ظاهرتان می بخشد.

قیمت : 23.95 دلار | صفحه محصول

3-لشکر آندروید

این تی شرت قهوه ای طراحی شده توسط کونلون ریان (conlonryan) و  100 ٪ از نخ خالص جرسی ساخته شده است. به عنوان یک لباس تولیدی ایالات متحده آمریکا ، پیراهنی با جنس نرم ، ریز و طراحی شده برای هر دو جنس مذکر و مونث است. در چاپ لباس از تکنیک اختصاصی Zazzle  استفاده  شده ، و این تی شرت 100 ٪ نخی تا سایز  3x  لارج موجود بوده وو یقه ای شیاردار دارد.

قیمت : 27.95 دلار | صفحه محصول

4-آندروید ، اسکیت بورد

طراحی شده توسط ott123 و یک تی شرت زنانه است که طراحی بلا (Bella) هست و تی شرت از 5 اونس نخ فوق العاده نرم و با تراکم گره بالا بافته شده تا به خوبی روی بدن قرار بگیرد. با این حال ، اندازه ها بیش از حد کوچک است و شما احتمالا مجبور خواهید شد 1 یا دو سایز بزرگتر از سایز خود سفارش دهید.

قیمت : 28.60 دلار | صفحه محصول

5- آندروید گرسنه

طراحی شده توسط thefjk ، این تی شرت سبز لیمویی رنگ 100 ٪ از نخ از پیش منقبض شده ساخته شده است که یک شرت با دوام و با قیمت معقول است.

قیمت : 22.25 دلار | صفحه محصول

منبع: aleptu.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. برای خرید تیشرت هایی که با ارم ایسوس ROG هستند باید کجا بریم کسی تا حالا خریده؟ چون دیدم که پوشیدنشون منم خواستم ولی هرچی گشتم نبود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *