نمایش شکلک ها در ادیتور فروم های vBulletin ( افزونه کروم )

نمایش شکلک ها در ادیتور فروم های vBulletin ( افزونه کروم )
  • 1390/6/20
  • علیرضا
  • 4

vBulletin یکی از معروف ترین سیستم های مدیریت فروم است که در فروم های داخلی و خارجی زیادی بکار میرود . شاید شما هم یکی از کاربران فرومی باشید که از همین سیستم مدیریت فروم استفاده میکند . اگر از مرورگر کروم برای فعالیت در این فروم ها استفاده میکنید ، حتما متوجه برخی موارد در قسمت ادیتور متون آنها شده اید .

به عنوان مثال وقتی میخواهید یک شکلک به نوشته خود اضافه کنید ، به جای اضافه کردن تصویر شکلک به نوشته ، کد مربوط به آن را در نوشته قرار میدهد .

هنگامی که شما نوشته خود را پست کردید ، آنگاه تصویر شکلک در نوشته به نمایش در خواهد آمد .

اما برای حل این مشکل نیز راه حلی وجود دارد . افزونه vBulletin WYSIWYG به بهترین شکل این مشکل را حل خواهد کرد . ابتدا این افزونه را از گویا آی تی و بدون هیچ تحریمی دریافت کنید . به منظور نصب این افزونه پس از اکسترکت کردن فایل فشرده شده ، فایل افزونه با پسوند CRX را روی پنجره کروم کشیده و رها کنید . پیغام هایی را که نمایش داده خواهند شد تایید کنید . اکنون همه چیز آماده است .

کافیست به فروم مورد نظر بروید و شکلک ها را در ادیتور وارد کنید . مشاهده میکنید که به جای کد مربوط به شکلک ، تصویر آن به نمایش در خواهد آمد .

در پایان از دوست عزیزمان ” ارمیا فیروزی ” تشکر میکنیم که این افزونه را به ما معرفی کردند . شما دوستان گرامی نیز در صورتی که افزونه های کاربردی دیگری را میشناسید به ما معرفی کرده تا در گویا آی تی به بررسی آنها پرداخته شود . حتی اگر آنها در وبسایت افزونه های گوگل کروم قرار دارند ، نیز مانعی ندارد . ما آنها را برای شما فراهم میکنیم . تنها لینک صفحه مربوط به افزونه را به ایمیل ما Gooyait@gmail.com بفرستید .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. ممنون علیرضا جان که افزونه رو معرفی کردی… خیلی دنبالش میگشتم؛
    البته باید بگم کار این افزونه خیلی کلی تر هست؛ یعنی اون بخش ارسال پست و تاپیک تو vBulletin توی کروم درست نمایش داده نمیشه و وقتی داری روی متنی که مینویسی تغییر ایجاد میکنی (مثلا Bold کردن و یا عکس گذاشتن) به جای اینکه نتیجه رو نشون بده، کد Html رو نشون میده که این افزونه مشکلش رو حل میکنه.

    1. سلام مهدی جون .
      خواهش میکنم . آره ، قابلیت های دیگه ای هم داره که خودت زحمت کشیدی و گفتی .

      موفق باشی ……..

  2. خیلی خیلی مفید بود! من خودم همش بخاطر همین مشکلِ کروم با فروم ها، از فایرفاکس استفاده میکردم! البته بعضی از فرومها که از نسخه های جدید وی بولتین استفاده میکنن این مشکلو با کروم ندارن، ولی خب بسیاری از فروم ها اینجوری نیستن!
    دستت مرسی بابت معرفی این افزونه مفید

    1. سلام مانی جان .
      خواهش میکنم . خوشحالم که تونستم کمکت کنم .

      موفق باشی ………

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *