ویندوز 8 یک صفحه‌ی آبی مرگ جدید به خود می‌گیرد !

ویندوز 8 یک صفحه‌ی آبی مرگ جدید به خود می‌گیرد !
  • 1390/6/24
  • ITTeach
  • 9

وقتی داشتم ویندوز 8 (نسخه ی دِوِلوپر) ساخته شده بر روی VMware Player را نصب می کردم، صفحه ی زیر را مشاهده کردم. مشخصا، فرآیند نصب شدن شکست خورده بود. ابتدا فکر کردم این پیغام خطا از طرف VMware Player است، ولی بعد از نگاه دقیق، متوجه شدم که از طرف ویندوز 8 است. با سر زدن به گوگل، از حدسم مطمئن شدم. ویندوز 8 یک صفحه ی آبی مرگ جدید دارد، این دفعه کمتر ترسناک است.

همانطوری که از تصویر فوق می توانید مشاهده کنید، تمامی چرت و پرت های فنی رفته اند. در عوض، شما شکلک ناراحت، به همراه یک سطر پیام که از شما می خواهد در اینترنت به دنبال آن پیام خطا بگردید، می بینید.

با وجود این که صفحه ی آبی جدید خوب به نظر می آید و زنندگی کمتری دارد، الزاما بهتر نیست. پیشتر، می شد اطلاعات بیشتری (مثلا در ارتباط با مشخصات فایلس که منتج به خرابی شده است) به دست آورد. اکنون با حذف شدن تمام اطلاعات، کاربران کاملا مجبور هستند از فایل های مینی دامپ یا از ابزارهای شخص ثالث (مثل BlueScreenView) جهت بررسی خطا، استفاده کنند.

منبع: instantfundas

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 9 دیدگاه
  1. با این جملتون مخالفم: کاربران کاملا مجبور هستند از فایل های مینی دامپ یا از ابزارهای شخص ثالث (مثل BlueScreenView) جهت بررسی خطا استفاده کنند. چـــــون توی خود صفحه لینک جستجو در اینترنت رو برای پیدا کردن راه حل در اینترنت گذاشته.

  2. صفحه قبلیه بهتر بود.
    با این صفحه جدید احساس میکنم مایکروسافت داره با پنبه سر می‌بره.
    خوش به حل ما لینوکسیا…! اون شکلکه همیشه خندانه 🙂

    1. حامد جان
      اين صفحه بهتره ها
      چون با آرامش با انسان برخورد ميكنه
      D:

    1. آره آرامش و زيبايي خاصي داره
      اون صفحه‌ها معروف به صفحه آبي مرگ بود
      D:

  3. خوش به حال شما لینوکسیا که هنوز فرق نسخه پریوو توسعه دهندگان رو از نسخه نهای تشخیص نمی دین بعد می آین درباره سیستم عامل کل کل هم می کنین.
    فعلا باید به شما خندید که نمی دونین تو نسخه ای که دو سال قبل از ریلیز نهایی به رایگان در اختیار عموم قرار می گیره قرار نیست از این ژیگول بازی ها وجود داشته باشه، و فقط قرار اتفاقات مهمتری مثل رابط مترو رو برای برنامه نویسان معرفی کنه و یک sdk در اختیار توسعه دهنده ها قرار بده تا همزمان با ریلیز نهایی استور، هم پر و پیمون باشه،

  4. سلام ، من هم به اين مشكل برخوردم ، البته نسخه VMwarev رو به نسخه هشت ارتقاء بدهيد ، اين صفحه رو نمي بينيد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *