SDSC ذخیره ابری داده هایی با کیفیت بالا را راه اندازی کرد

SDSC ذخیره ابری داده هایی با کیفیت بالا را راه اندازی کرد
  • 1390/7/9
  • ITTeach
  • 1

آیا می دانید مکانی به نام مرکز ابر رایانه در سان دیگو وجود دارد؟ بیایید بگوییم شما محل بعدی اشتغال خود را پیدا کرده اید. چطور است؟ آنجا شبیه یک مکان زیبا و منحصر به فرد به نظر می رسد و به تازگی راه اندازی آنچه که تصور می شود بزرگترین سیستم ذخیره ابری در ایالات متحده می باشد اعلام کرده است که برای محققان، دانشجویان، داتشگاهیان و کاربران صنعتی طراحی و ساخته شده است چرا که آنها به ثبات، امنیت و ذخیره سازی مقرون به صرفه اطلاعات دیجیتال احتیاج دارند.

مایکل نورمن مدیر SDSC می گوید: ((ما معتقدیم ابر SDSC انقلابی عظیم در چگونگی حفاظت و اشتراک گذاری داده ها در میان محققان ایجاد می کند مخصوصا در مجموعه داده های بزرگی که در عصر اطلاعات امروز بسیار رایج گشته اند. ابر SDSC راه درازی را برای اشتراک گذاری اطلاعات مورد نیاز فدرال طی کرده است از آنجاییکه هر شی اطلاعاتی یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد داشته که در وب قابل دسترسی می باشد.))

سیستم جدید مبتنی بر وب DSC 100% مبتنی بر دیسک بوده و با سرعت بالای 10 گیگابایت، تکنولوژی سوئیچینگ اترنت، عملکرد نوشتن و خواندن را تسریع بخشیده است. ابر SDSC با ظرفیت خام اولیه حداقل 5/5 پتابایت (یک پتابایت برابر با یک کوادریلیون ظرفیت ذخیره سازی یا معادل 250 میلیون صفحه متنی می باشد) میزان خواندن 8 تا 10 گیگابایت در ثانیه را پایدار نگهداشته است که بطور پیوسته تعداد گره ها و ذخیره سازی بیشتری افزوده می گردد. این درست شبیه خواندن تمام محتویات درایو یک لپ تاپ 250 گیگابایتی در کمتر از 30 ثانیه می باشد.

علاوه بر این، ابر SDSC توسط دستورات دامنه صدها پتابایت با عملکردی کلی و ظرفیت پوسته شدن خطی با رشد مقیاس پذیر همواره ثابت و پایدار می باشد. جزئیات کامل در مورد ابر SDSC جدید بصورت آنلاین موجود می باشد. ابر SDSC تحت نفوذ زیرساخت های طراحی شده برای یک سیستم موازی فایل با عملکرد بالا و با استفاده از شبکه Arista می باشد که حدود 768 پورت انترنت 10 گیگابایتی و آی پی مبتنی بر اتصال را ارائه می کند. سوئیچ ها با  استفاده از لینک چند شاسی برای هر دو وضعیت عملکرد و شکست پیکربندی شده اند. چیزهای شگفت انگیز بسیاری وجود دارد و به رغم این واقعیت که مجموعه در حال حاضر متعلق به جهان دانشگاهی است اما اثر رو به پایین آن با توجه به چیزهایی شبیه به این خیلی زود به وقوع نخواهد پیوست.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. شرمنده! ولی این یکی واقعا ترجمه ی بدی داشت – آدم سر و ته جمله رو پیدا نمیکنه :دی اما ممنونم 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *