4 ابزار براي نشان دادن حالت نامرئي كاربران ياهو مسنجر

4 ابزار براي نشان دادن حالت نامرئي كاربران ياهو مسنجر
  • 1390/7/12
  • ITTeach
  • 6

مطمئن هستم تمامي كاربران ياهو مسنجر مي دانند كه ياهو! تنظيماتي براي مخفي كاري دارد كه به شما اين امكان را مي دهد تا تعيين كنيد چه كسي شما را به صورت آن لاين، و چه كسي شما را به صورت آف لاين ببيند (نامرئي بشويد). ولي آيا تا به حال شده است كه از خود بپرسيد دوستتان واقعا آف لاين است يا خود را نامرئي كرده است؟

براي پي بردن به اين موضوع، در اين جا خدمات آن لايني آورده شده است كه مي توان با استفاده از آن ها وضعيت دسترسي دوستان را در ياهو، چك كرد.

1. Invisible.ir

با استفاده از اين سايت، شما مي توانيد به راحتي تنظيمات نامرئي ياهو! را از ميان بر داريد. اين سايت با رابط كاربري سريع و حساسش، براي شما امكان ديدن اين كه دوستانتان واقعا آف لاين هستند يا خود را نامرئي كرده اند، فراهم مي كند.

2. Invisible-scanner.com

اين سايت ابزار وب جديدي است كه به شما امكان يافتن كاربران نامرئي، و اين كه واقعا از چه آدمكي (آواتار) استفاده مي كنند را، مي دهد.

3. 4invisible.com

يك خدمت سريع ديگر كه به سرعت وضعيت هر ID ياهو را با آدمك مربوطه اش، به دست مي آورد.

4. Imvisible

اين ابزار يكي از سريعترين شناساگرهاي نامرئي بودن در ياهو مسنجر است كه رايگان مي باشد. همچنين مي توانيد ID فيس بوك دوستانتان را چك كنيد. كافي است روي شمايل فيس بوك يا Hi5 كليك كنيد تا آن ID و آدمك مربوطه را در آن سايت ها، بياورد.

منبع: tipsotricks

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. سلام من هرچی off برام میذارن اصلا نمیاد- میشه راهی پیدا کرد که اونایی که نیومده دید؟؟؟؟؟؟ مرسی خواهش میکنم جواب بدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *