وب ترين؛ مرجع كامل طراحي وب‌سايت و خدمات دهندگان وب

وب ترين؛ مرجع كامل طراحي وب‌سايت و خدمات دهندگان وب
  • 1390/7/12
  • ITTeach
  • 3

وب سایت های مختلفی در دنیا  با موضوع جمع آوری و انتشار طراحی های خلاقانه وب مشغول فعالیت هستند که اصطلاحا به آنها css gallery  نیز گفته میشود ، وب ترین عنوان وب سایتی  تازه تاسیس است که برای اولین بار در وب فارسی بصورت جدی این موضوع را دنبال می کند (  هر چند که در گذشته نیز  سایت های دیگری با این عنوان در وب فارسی شروع به کار کردند و البته در حال حاضر تعطیل هستند)

اما  این وب سایت که کمتر از 6 ماه ار عمر آن می گذرد با رویکردی بسیار جدی تقریبا هر روز چند مطلب جدید را منتشر میکند و حتی میتوان گفت بسیاری از نمونه سایت های خارجی در وب ترین بسیار  زودتر از گالری های خارجی منتشر میشوند . و این نشان از اهمیت و پیگیری تیم مدیریت وب ترین دارد .

وب ترین نه تنها به عنوان یک گالری کامل از طراحی های خلاقانه روز دنیا ، بلکه شامل چند بخش مختلف دیگر  برای معرفی طراحان وب ، برنامه نویس ها ، شرکت ها ، هاستینگ ، مدیران سایت ها ، اخبار و مقالات  وب و تکنولوژی های بکار رفته در وب سایت ها نیز می باشد .

فرض کنیم شما قصد سفارش طراحی وب سایت را دارید ، وب ترین در واقع  منبع مناسبی هست برای این که براحتی بتوانید با طراح یا شرکت مورد نظر خود آشنا شوید ، نمونه کارهای افراد مختلف رو در کنار هم و در کنار نمونه کارهای خارجی مقایسه کنید ، از طرح های مختلف ایرانی و خارجی ایده بگیرید ، با تکنولوژی های به کار رفته در وب سایت ها آشنا بشوید و در نهایت بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید .

و یا اگر شما یک طراح وب یا برنامه نویس مستقل یا مدیر یک شرکت خدمات دهنده هستید ، وب ترین محلی هست برای این که نمونه کارهای خود را در کنار دیگران منتشر کنید تا تفاوت و برتری های کمی و کیفی کار شما به معرض نمایش گذاشته شود .

و یا اگر شما یک وب مستر هستید  ، وب ترین بخشی دارد با عنوان ” 100 ثانیه ها ” که شما میتوانید سایت خود را در یک پادکست 100 ثانیه ای معرفی کنید

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. این لینک 14 مرجع محبوب طراحی وب سایت را به شما معرفی میکنه
    میتونه خیلی کمکتون کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *