سرگرمی روز جمعه : یافتن تغییرات در زیر نور ماه

سرگرمی روز جمعه : یافتن  تغییرات در زیر نور ماه
  • 1390/7/15
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

یک بار دیگر به آخر هفته رسیدیم و کار شما هم تقریبا تمام شده است پس چرا کمی به خودتان استراحت نمی دهید ؟ و یک سرگرمی خوب برای خودتان تا انتهای روز انتخاب نمی کنید ؟ در بازی این هفته هدف شما این است که تفاوت و تغییراتی که بین تصاویر و قطعات تصویری مختلف وجود دارد را تشخیص دهید . در این تصاویر شما در واقع از ماجراجویی یک مرد جوان در زیر نور مهتاب در یک جنگل پیروی می کنید . با این اوصاف آیا برای گشت و گذار در این جنگل در زیر نور مهتاب آماده اید ؟

پیدا کردن تفاوتها در زیر نور ماه

هدف بازی این است تعداد مشخصی از تفاوتها را بین دو تیکه از تصاویر انتخابی تشخیص دهید ( سه سطح از سختی برای این بازی در نظر گرفته شده است) مراحل با سختی گوناگون تعداد متفاوتی از تفاوتها را در بر دارند .

توجه داشته باشید که تعداد تفاوتهایی که بین تصاویر وجود دارد از تعداد خواسته شده بسیار بیشتر است ( به طور مثال در هنگامی که تنها هشت تفاوت مورد نیاز می باشد تعداد ده تفاوت به راحتی قابل پیدا کردن است )

هنگامی که شروع به بازی می کنید تنها دو سطح از سطوح تعیین سختی بازی در دسترس شما می باشد . در ابتدا باید مراحل نرمال و معمولی را به پایان برسانید تا بتوانید به مراحل سختی بازی دسترسی داشته باشید .

در اینجا اولین سری از تصاویری که در طی بازی با آنها برخورد می کنید در اختیار شما قرار می گیرد . همانطور که می بینید مرد جوان در جنگل قرار دارد .

دومین سری از تصاویر نشان می دهد که او به طور غیرمنتظره ای یک دختر جوان جادویی را در آب رودخانه ی کوچکی که در آنجا قرار دارد می بیند .

برخلاف آنچه که انتظار می رود که آن دختر به طور ناگهانی پنهان شود ، او به نزدیکی مرد جوان می آید .

آیا برای یافتن تفاوتهای جدید در سری تصاویر بعدی آماده هستید ؟ و آیا دوست دارید ببینید که چه اتفاقی میان آن دو رخ می دهد ؟

اگر تصمیم گرفتید مراحل سخت بازی را امتحان کنید ، پس بهتر است که حسابی دقت کنید و بدانید که در این شرایط تفاوتها و حتی تعداد آنها در مقایسه با مراحل ساده، فرق می کند . موفق باشید و امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خوبی داشته باشید.

از اینجا می توانید بازی تغییرات در زیر نور مهتاب را بازی کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *