آیفون 4S در 24 ساعت اول یک میلیون پیش فروش کرد

آیفون 4S در 24 ساعت اول یک میلیون پیش فروش کرد
  • 1390/7/19
  • مهدی صمصامی
  • 0

شرکت Apple امروز اعلام کرد کرد که تعداد پیش فروش های گوشی جدید این شرکت یعنی iPhone 4S در 24 ساعت اول، به 1 میلیون عدد رسیده است و توانسته رکورد پیش فروش 600 هزار تایی iPhone 4 در 1 روز را بشکند!! به گفته این شرکت، iPhone 4S بهترین اسمارت فون فعلی می باشد و با قابلیت های فوق العاده زیادی جمع بندی شده است. مانند پرادازنده دو هسته ای A5 که با قدرت و کارایی بالا و سریع در امور محاسباتی و همچنین گرافیکی، دوربین جدید با لنز 8 مگاپیکسی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080p و نرم افزار Siri که یک دستیار بسیار عالی هوشمند است که کاربر می تواند تنها با گفتن درخواست های خود به گوشی، آن را اجرا کند.

فیلیپ شیلر معاون ارشد بازاریابی محصولات اپل در این باره می گوید : « ما از از بازخورد مشتریان در برابر پیش فروش آیفون 4S بسیار شگفت زده هستیم. تعداد پیش فروش های ثبت شده برای آیفون 4S در اولین روز، از پیش فروش هر محصول دیگر ما بیشتر می باشد و ما بسیار هیجان زده و خوشحالیم که مشتریان ما نیز همانند خودمان عاشق iPhone 4S هستند. »

iPhone 4S در روز جمعه، 14 اکتبر راس ساعت 8 صبح در 245 فروشگاه خرده فروشی اپل در آمریکا در دسترس خواهد بود. هر کاربری که نسبت به خرید iPhone 4S از فروشگاه های اپل اقدام کند، سرویس رایگان راه اندازی شخصی به او ارائه خواهد شد. این سرویس به کاربر کمک می کند تا به وسیله روش هایی مانند آموزش راه اندازی ایمیل، آشنایی با نرم افزارهای جدید قرار گرفته در AppStore و … بتواند دستگاه خود را سفارشی سازی کند؛ به همین دلیل این کاربران حتی قبل از خروج از فروشگاه نیز با آیفون خود کار خواهند کرد و با آن به طور کلی آشنا می شوند.

iPhone 4S با سیستم عامل iOS 5 ارائه خواهد شد که پیشرفته ترین سیستم عامل تلفن همراه جهان به شمار می رود که با 200 ویژگی جدید عرضه خواهد شد. ویژگی هایی مانند iCloud که یک سرویس کلود رایگان می باشد و به طور یکپارچه با iPhone، iPad، iPod touch، Mac و یا PC شما کار خواهد کرد و به طور خودکار و بی سیم (Wireless) مطالب و اطلاعات شما را در iCloud ذخیره می کند و آن را به تمامی دستگاه های شما می فرستد.

iPhone 4S به طور همزمان با 2 رنگ مشکی و سفید ارائه می شود و با قیمت های 199، 299 و 399 دلار به ترتیب برای مدل های 16، 32 و 64 گیگابایتی در فروشگاه های خرده فروشی اپل آمریکا در دسترس خواهد بود. iPhone 4S علاوه بر عرضه در فروشگاه های رسمی اپل و آنلاین، از طریق اپراتور های AT&T، Sprint و Verizon به صورت Best Buy نیز قابل عرضه است. همچنین iPhone 4 جدید مدل 8 گیگابایتی با قیمت 99 دلار و iPhone 3GS مدل 8 گیگابایتی به صورت رایگان با احتساب قرارداد 2 ساله با اپراتور در دسترس می باشد.

آیفون جدید در پایان ماه در 22 کشور دیگر رونمایی و عرضه می شود. این کشورها عبارت اند از : اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نروژ، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوییس.

منبع : Apple.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *