بازی محبوب GTA 5 از سری Grand Thief Auto عرضه خواهد شد

بازی محبوب GTA 5 از سری Grand Thief Auto عرضه خواهد شد
  • 1390/8/4
  • عليرضا شیری
  • 3

آیا منتظر نسخه ی بعدی بازی پرطرفدار GTA هستید؟ کمپانی سازنده یعنی Rockstar با اختصاص یک صفحه و تنها یک تصویر روی وب سایت خود توجه هواداران را جلب کرده است.

این کمپانی وجود نسخه ی بعدی این بازی را تایید کرده ولی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نکرده است. شاید تریلری از این بازی در چهارشنبه ی آتی منتشر شود، برای دیدن آن باید کمی صبر کنید.

اکنون 3 سال از عرضه ی نسخه ی 4 بازی GTA گذشته است، دو مجموعه DLC (مخفف DownLoadable Content یا محتوای قابل دانلود برای بازی ها است) نیز برای آن عرضه شد اما در ادامه ی فعالیت خود سراغ دیگر عناوین محبوب رفت و بازی های پرطرفداری همچون Red Dead Redemption و L.A. Noire را ساخت، بازی Max Payne 3 نیز عنوان بعدی است.

کمپانی Rockstar دو نسخه ی قبلی بازی یعنی 3 و 4 را زمانی عرضه کرد که نسل های جدید کنسول های بازی عرضه شده بود و با استفاده از توانایی نسل جدید کنسول ها توانست گرافیک بازی را متحول کند. این سالها نیز دنیای سخت افزار روند صعودی داشته و موتور گرافیکی RAGE از زمان عرضه ی نسخه ی 4 تغییراتی کرده است ولی شاید نقاط ضعف موجود در سخت افزارهای فعلی اجازه ی خلق تحولی جدید در گرافیک GTAها را ندهد.

امیدواریم که در هفته های آتی اطلاعات بیشتری در مورد بازی منتشر شود.

منابع:

anandtech

neoseeker

tweaktown

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. منم با نظرت موافقم مگه می شه جی تی ای بد در بیاد اونم تو این پیشرفت علم… .

  2. ایول به همتون و این خبر توپتون.فقط اگر خبر تازه ای شد توی سایت حتما بذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *