MailStore Home5 منتشر شد، نرم افزار پشتیبانی ایمیل

MailStore Home5 منتشر شد، نرم افزار پشتیبانی ایمیل
  • 1390/8/4
  • ITTeach
  • 0

توسعه دهندگان این نرم افزار پشتیبان ایمیل رایگان و فوق العاده به تازگی نسخه 5 آن را نیز منتشر کرده اند که با ویژکی های جدید خود چیزی بیش از یک گیر انتشار می باشد. قابلیت های نرم افزاری عمدتا بدون تغییر باقی مانده اند. تهیه پشتیبان و بایگانی ایمیل ها، جستجو و فیلتر ایمیل ها، ارسال ایمیل به برنامه های دیگر و حتی بازگردانی ایمیل ها همچنان امکان پذیر است. برخی از ویژگی های جدید نسخه 5 قابل ذکر هستند. یکی از بهترین گزینه هایی که به نسخه 5 MailStore Home افزوده شده است توانایی ((نصب)) یک کپی قابل حمل از MailStore Home بر روی سیستم کامپیوتر می باشد. این کار امکان استفاده از نرم افزار را بر روی فلش درایوها و سایر دستگاه های خارجی و دیسک ها فراهم می کند.

یکی دیگر از تغییرات ظاهری رابط کاربری جدیدی است که جلوه ای امروزی و مدرن به برنامه داده است. در اینجا دو صفحه از تصاویر را می بینید که اولی رابط کاربری جدید و دومی رابط قدیمی را نشان می دهد.

توسعه دهندگان یک ویژگی خودکار پیکربندی نیز به نرم افزار پشتیبان ایمیل و بایگانی افزوده اند. برنامه بصورت خودکار تنظیمات مبنی بر ادرس ایمیل ورودی را می یابد که در مورد سرویس های شناخته شده همچون جی میل، یاهو و غیره بخوبی کار میکند. گزینه های پیکربندی دستی در صورتیکه شناسایی تنظیمات غلط صورت بگیردق موجود می باشد.

آخرین ویژگی جدید، قابلیت اجرای چند وظیفه بایگانی در یک زمان است. قبلا فقط امکان اجرای یک وظیفه بایگانی در زمان محدود نرم افزار بویزه برای کاربرانی که ایمیل های مختلفی داشتند فراهم بود.

افزودن یک نسخه قابل حمل MailStore Home بی شک برترین ویژگی جدید نرم افزار است.

کاربران ویندوز می توانند MailStore Home را از وب سایت توسعه دهنده دانلود کنند. برنامه با تمام سیستم های عامل ویندوز سازگار می باشد.

منبع: stadt-bremerhaven.de

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *