پاسخ به سوال خوانندگان : آموزش برنامه Nimbuzz

پاسخ به سوال خوانندگان : آموزش برنامه Nimbuzz
  • 1390/8/14
  • علیرضا
  • 554

شاید در دنیای مسنجرها ، مشهورترین آنها برنامه ی Yahoo Messenger باشد . برنامه ای که حتما یک بار با آن کار کرده اید . البته به غیر از یاهو مسنجر ، میتوان به مسنجرهای دیگری نیز اشاره کرد . مسنجرهایی مثل trillian ، G-Talk ، Pidgin و مسنجرهای دیگری که کم و بیش طرفدارانی دارند . حتی یادم می آید که صحبت هایی در مورد یک مسنجر ایرانی هم به گوش میخورد که متاسفانه نام آن را به یاد ندارم .

از این صحبت ها که بگذریم ، امروز قصد پاسخگویی به یکی از خوانندگان عزیز مجله اینترنتی گویا آی تی را داریم . ایشان در مورد برنامه Nimbuzz و روش کار با آن سوال کرده بودند . با گویا آی تی همراه باشید ……..

 

برنامه Nimbuzz توسط شرکت Nimbuzz ارائه میشود و امکان برقراری ارتباط با دوستان دیگر شما که در سرویس های دیگر هستند را فراهم میکند . از این سرویس های میتوان به  Gtalk, Facebook, Yahoo, Windows Live, AIM, Twitter, MySpace IM, ICQ , Hyves اشاره کرد . از طریق Nimbuzz همچنین میتوانید تماس ویدئویی نیز برقرار کنید . اما این سرویس نیازمند داشتن اعتبار مالی میباشد . Nimbuzz به غیر از سیستم عامل های کامپیوتر ، همچنین از سیستم عامل های تلفن همراه نیز پشتیبانی میکند . شرکت Nimbuzz توسط آقای Evert Jaap Lugt بنیانگذاری شده است .

 

ابتدا برنامه Nimbuzz را از اینجا دریافت کرده و نصب کنید ( مخصوص ویندوز ) . پس از نصب Nimbuzz با پنجره اصلی آن روبرو خواهید شد . اگر قبلا در Nimbuzz اکانت داشته اید ، میتوانید به راحتی با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود ، وارد اکانت خود شوید . اما اگر اولین تجربه کار شما با Nimbuzz است ، باید ابتدا یک اکانت برای خود بسازید . روش ساخت اکانت هم سریع و هم بسیار راحت است . کافیست از قسمت پایین پنجره اصلی ، روی گزینه I don’t have a Nimbuzz account کلیک کنید .

پنجره جدید باز خواهد و از شما در خواست اطلاعات به منظور ساخت اکانت میکند . اطلاعاتی که شما باید وارد کنید شامل نام دلخواه برای اکانت شما ، کلمه عبور ، ایمیل ، شماره تلفن ( دلخواه ) و کد امنیتی میشود . اکنون روی دکمه Next کلیک کنید .

پنجره ای جدید بازخواهد شد و در آن میتوانید دوستان خود که در سرویس های دیگر اکانت دارند را به لیست مخاطبان خود اضافه کنید . به عنوان مثال میخواهیم دوستان خود در یاهو را به لیست خود اضافه کنیم . پس روی علامت فلش در قسمت Yahoo کلیک کنید . حالا آدرس ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کرده و روی دکمه Connect کلیک کنید .

سپس در همان ردیف Yahoo تعداد مخاطبانی که به لیست Nimbuzz شما اضافه شده اند ، نمایش داده خواهند شد . اکنون روی دکمه Next کلیک کنید .

قسمت بعدی بیشتر به تنظیمات اشاره دارد . مثلا نمای دید افراد حاضر در لیست شما که میتوانید از آن عبور کنید . در پایان روی دکمه Finish کلیک کنید . باز هم پنجره تنظیمات اصلی Nimbuzz گشوده میشود که با کلیک بروی ok میتوانید آن را ببندید .

همانطور که مشاهده میکنید ، دوستان من در یاهو به لیست اضافه شدند .

در قسمت زیر هم محیطی از پنجره چت Nimbuzz را مشاهده میکنید .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 554 دیدگاه
  1. سلام. خسته نباشید
    من برنامه نیم باز رو نصب کردم ولی نمیتونم اکانت بسازم و اون گزینه ک گفتین رو پایین پنجره اصلی نداره . میشه کمکم کنید؟

    1. سلام.
      از طریق وبسایت Nimbuzz.com اقدام به ساخت اکانت کنید .
      موفق باشید …..

  2. سلام
    ب همون دلیل ک چت روم های یاهورو بستند منم اومدم اکانت نیم باز ساختم
    ولی اینجام هرچقد زور میزنم تو چتروم نمیتونم برم اصن پیداش نمیکنم
    خواهشن راهنمایی کنید… مرسی

  3. سلام نیمباز برا لپ تاپ از کجا دانلود کنم و چه جوری اکانت بسازم ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام.
      از سایت Nimbuzz.com دانلود کنید . توی مطلب هم توضیح داده شده که چطوری اکانت بسازید .

    1. سلام .
      متاسفانه گوشی آیفون ندارم .

  4. سلام.خسته نباشید

    میگم نیمبازهم مث یاهو قسمت کانورسیشن داره ک مکالمات اونجا سیو بشه؟

  5. سلام میخواستم بدونم چطور میتونم عکس پروفایلو remove کنم؟ سیستم عامل گوشیم اندرویده

  6. سلام.من گوشیمs5360 ولی نیم بازش میگن چت روم نداره یعنی دیگه نمیشه کاریش کرد؟اگه میشه جوابمو حتما بدید ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام علیرضا جون,صفحه ی اصلی نیمباز من هیچ کلیدی برای سرچ سایت های دیگه نداره چیکار کنم?

    2. اگه کانتکت های گوشیت رو اضافه کنی خودش یسری ادم بهت پیشنهاد میده که شمارشون تو گوشیت هست و اونها هم نیم باز دارن

  7. سلام.من قبلا در نیم اکانت بودم اما الان هرچی یورز و پسورد خودرا وارد میکنم میگه اشتباه هست با این که مطمئنم مه یوزرم و پسوردم درسته.مشکل من چیه خواهش میکنم راهنمایی کنید؟؟؟؟

  8. سلام,صفحه ی اصلی نیمباز من هیچ کلیدی برای سرچ سایت های دیگه نداره.چیکار کنم?

  9. سلام.من نیم باز اندروید نسخه 2.4.0 رو روی گوشیم(galaxy Ace) نصب کردم و پنجره ی چت گروهی رو داره اما من طریقه استفاده و راه اندازی چت گروهی رو نمی دونم.لطفا حتما راهنمایی کنید.ممنون

  10. باسلام
    میخواستم بدونم ایا برنامه ای هست که زمانی که یک نفرکه تو ادلیستم هست وقتی باکس دیگه چت میکنه بتونم چت اونهارو بخونم ممنون میشم به ایمیلم بفرستید متشکرم

  11. سلام
    وقتی نیم باز رو نصب کردم برای وارد کردن جی میلم به مشکل برخوردم و پیام ایمیل یا پسورد اشتباه است رو داد، ولی یاهو رو خوب جواب داد.میتونین راهنماییم کنین؟ممنونم

  12. سلام
    یکی که نمیشناسمش شماره همراه منو رو اسم نیمبوز خودش گذاشته و با دیگران چت میکنه این موضوع باعث شده شمارم پخش بشه و کلی مزاحم پیدا کنم لطف میکنید بگید چطوری این شخص و پیدا کنم و سرجاش بنشونمش؟ داره زندگیمو خراب میکنه
    ممنون میشم زود زود جوابمو بدید کمکم کنید خواهش میکنم

    1. سلام.
      متاسفانه راهی سراغ ندارم و شما هم دستتون به جایی نمیرسه که بتونید کاری بکنید .
      بهتره اگه خط اعتباری دارید قیدش رو بزنید و یه خط دیگه بگیرید . بهترین راه ممکنه . چون حتی اگه به قول خودتون بتونید اون فرد رو سرجاش بشونید ، باز هم میره یه آیدی دیگه میسازه و کارش رو ادامه میده .
      موفق باشید ….

    2. هر کسی که هست آشناته میشناستت و با قصد و اراده این کارو انجام میده یه آیدی نیمباز جعی بساز باهاش بچت و قرار بزار بکشونش به قرار وی خیی زرنگ باش

  13. سلام
    ممنونم هیچ راهی هم وجود نداره که بفهمم اون شخص کییه؟ یا منطقه جغرافیاییش کجاست؟

    1. اگه با پی.سی آن شی میتونی جاشو پیدا کنی
      get location

  14. سلام خسته نباشید چطوری میشه رفت تو چت روم نیم باز بی زحمت کمکم کنید ممنون

  15. سلام راحله من وکیل دادگستری هستم شما از طریق قضای میتونید دنبال کنید قضیه به ایمل من پیام بده کمکت میکنم vekalat.2013@yahoo.com

  16. ﺳﻼﻡ ﺿﻤﻦ ﺗﺸﮑﺮ ﺍﺯﺷﻤﺎ
    ﻣﻦ ﭘﯽ ﺳﯽ ﺗﺒﻠﺖ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﺩﺍﺭﻡ. ﻣﯿﺸﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﮐﻨﯿﻦ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﻧﯿﻤﺒﺎﺯ ۲/۴ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﺼﻮﯾﺮﯼ ﮔﺮﻓﺖ؟
    ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﻂ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ .
    ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *