آرک ویندوزفون‌های نوکیا در المپیک لندن

آرک ویندوزفون‌های نوکیا در المپیک لندن
  • 1390/8/18
  • ITTeach
  • 0

ویندوزفون‌های نوکیا Lumia در المپیک 2012 لندن خواهند درخشید و 750 هزار نفر می‌توانند کار با این گوشی‌ها را تجربه کنند.

یک سازه طاقی شکل شبیه هدفون در همایش Nokia World 2011 معرفی شد که در مرکز خرید وِستفیلد اِستِرَتفورد، در دروازه استادیوم المپیک، نصب شده است.

بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان، این تجربه فروش مبتکرانه را هم‌زمان با عرضه رسمی آن مشاهده می‌کنند.

هدف از طراحی این آرک، نمایش محصولات به خریداران، به دست گرفتن و بازی با نوکیا Lumia 800، پرسیدن سوال در مورد آن و در نهایت رفتن به نزدیک‌ترین مغازه برای خرید آن است. کسانی که این گوشی را می‌خرند، می‌توانند از پرسنلی که در محل آرک هستند برای انتقال مخاطبان و دیگر رسانه‌ها از گوشی قدیمی خود کمک بگیرند.

 

بیرون آرک صفحه‌نمایشی وجود دارد که اطلاعات و تبلیغاتی از محصول را نمایش می‌دهد و کاربران را به خود جذب می‌کند.

نوکیا Lumia 800 یک گوشی ایده‌ال برای استفاده در المپیک است، زیرا دوربین و نرم‌افزارهای نقشه جالب در این گوشی کاربران را در سرتاسر استادیوم راهنمایی می‌کند.

وِستفیلد اِستِرَتفورد شلوغ‌ترین مرکز خرید در انگلستان است و از زمان گشایش در سپتامبر، هر هفته 730 هزار نفر بازدیدکننده دارد.

مارک دِنس، رئیس فروش برند نوکیا در انگلیس می‌گوید: آرک نوکیا در استرتفورد برای هزاران مشتری فرصتی منحصربه‌فرد برای لذت بردن از تجربه کامل با نوکیا Lumia 800 را فراهم می‌کند. این آرک یک محیط فروش سرگرم‌کننده و راحت است که در آن تیم کارشناسان ما به مشتری‌ها کمک می‌کنند از تلفن همراه خود بیشترین بهره را ببرند.”

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *