fotoSearch یک گالری از تصاویر جاری در توییتر می باشد (آندروید)

fotoSearch یک گالری از تصاویر جاری در توییتر می باشد (آندروید)
  • 1390/8/19
  • ITTeach
  • 2

fotoSearch توییتر یک برنامه جستجوی تصویر مخصوص آندروید است که برای واکشی تمام تصاویر معروف از توییتر، yfrog و twitPic طراحی شده است. اکثر گالری های آنلاین و جمع اوری تصاویر، عکس های عمومی توییتر را ارائه نمی کنند. fotoSearch توییتر این مسئولیت را بر عهده گرفته و یک نمایشگر تصویر مستقل را برای جریان بی پایان تصاویر اشتراکی در توییتر به شما ارائه میکند.

نیازی به لوگین یا ایجاد حساب کاربری نیست. برنامه را راه اندازی کرده تا صفحه اصلی با ریز عکس هایی از آخرین تصاویر توییتر نمایش داده شود. یک مورد را برای دیدن تصاویر مربوط به آن انتخاب کنید. بر روی تصویر ضربه بزنید تا از نمای بزرگ آن و نظراتی که در خصوص آن داده شده است لذت ببرید. فشار طولانی بر روی عکس شما را به وب سایت آن می برد. هنگام مشاهده عکس ها از نمای بزرگ می توانید برای حرکت بین تصاویر بر روی ریزعکس های پایین ضربه بزنید.

نماد ذره بین موجود در گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش شما را سرگرم خواهد کرد. می توانید هر موضوع یا کلمه کلیدی را که دوست دارید جستجو کرده و برنامه تمامی تصاویر مربوط به آن را نشان خواهد داد. این برنامه هنوز تکمیل نشده است. افزودن یک نمای تمام صفحه و بوِیژه گزینه اشتراک گذاری تصاویر محبوبیت آن را در میان کاربران توییتر زیادتر خواهد کرد.

fotoSearch بصورت رایگان در فروشگاه موجود است. برنامه و کدهای QR را از طریق لینک فروشگاه دریافت کنید. Download fotoSearch for Twitter

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. آیا با وبجود اینکه وب سایت تویتر ف.ی.ل.ت.ر می باشد امکان استفاده از این نرم افزار در ایران هست؟

    با تشکر

    1. با سلام
      اگر از آندرويد استفاده كنيد
      در بخش نتورك آندرويد بخش وي‌پي‌ان هستش يا پروكسي
      اونجا ميتونيد تنظيمات لازم رو انجام بديد و وارد سايت مورد نظرتون بشيد يا از
      نرم افزار مورد نظرتون استفاده كنيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *