MultiCopy: قطعات چندگانه متنی را دائم Copy & paste کنید

  • 1390/8/24
  • حدیث دلبرد
  • 0

کپی قسمت های متعدد متن مزاحمت های زیادی دارد، بخصوص اگر آنها در صفحات مختلف و جدا از هم قرار داشته باشند. از آنجاییکه کلیپ بورد بومی در هر زمانی فقط قطعه واحدی از داده ها را نگه می دارد، کپی هر چیزی متن قبلی را بازنویسی میکند وشما قادر خواهید بود آخرین انتخاب خود را الحاق کنید. افزونه MultiCopy فایرفاکس با هدف تغییر ایجاد شده و این امکان را برای شما فراهم میکند تا بخش های متعدد متن خود را از یک سایت در سایت دیگر Copy&paste کنید.

زمانیکه این افزونه را نصب کردید، کپی هر متن از یک صفحه وب در کلیپ بورد داخلی ذخیره می شود و شما می توانید ان را به یک قالب منظم الحاق کنید. می توانید از منوی راست کلیک فایرفاکس با انتخاب Clear MultiCopy برای پاک کردن متن کپی شده اقدام کرده و یا DisableMultiCopy را انتخاب کنید.

کپی کردن عناصر متعدد متن با استفاده از روش های استاندارد Copy&paste آسان است. هنگامیکه انتخاب های چندگانه متنی را از یک وب سایت کپی کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در محل مورد نظر الحاق کنید و توالی کپی شما دنبال خواهد شد.

شما همچنین می توانید فضایی را بین متن های انتخابی تعیین کنید. MultiCopy ایده ای ساده و بهینه ساز عالی زمان است. لطفا توجه داشته باشید که این افزونه محدودیت های خاص خود را دارد. اول اینکه یکی از افزونه های فایرفاکس بوده و فقط در مرورگر کار میکند و دوم اینکه منبع و صفحات مقصد شما نیز باید در داخل همان مرورگر باز شده باشند.

صفحه خانگی افزونه MultiCopy در افزونه‌های فایرفاکس

دانلود افزونه MultiCopy از دنیای افزونه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *