چگونه از Siriبرای بروزرسانی حساب کاربری توییتر و فیس بوک خود استفاده کنید

چگونه از Siriبرای بروزرسانی حساب کاربری توییتر و فیس بوک خود استفاده کنید
  • 1390/8/25
  • ITTeach
  • 0

 

چه کسی هم اکنون درباره آخرین گیم چنجر آیفون، Siri نمی داند؟ دستیار شخصی مبنی بر صدا این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون آنکه به گوشی خود نگاه کنید کارهای زیادی در iPhone 4S انجام دهید. اما کارهایی که Siri می تواند انجام دهد همچنان محدود هستند. بعنوان مثال شما نمی توانید از Siri بخواهید به حساب کاربری فیس بوکتان رفته و وضعیت شما را بروزرسانی کند. همچنین هیچ راهی هم وجود ندارد تا Siri توییت های شما را مستقیما به توییتر بفرستد. به این دلیل کلمه مستقیم را بکار می بریم که راه حلی برای این سناریو وجود دارد و شما با استفاده از آن می توانید به سادگی توییت ها یا پیام های وضعیت خود را به آخرین افزونه iOS دیکته کنید.

این روش ممکن است برای برخی بدیهی به نظر برسد اما از سودمندی آن کم نمی شود. درواقع شما باید وضعیت حساب کاربری توییتر یا فیس بوک خود  را بعنوان یک تماس جداگانه در دفترچه آدرس های گوشی تان ذخیره کنید. گیج شدید؟ در اینجا به آنچه باید انجام دهید اشاره می کنیم:

 

دستورالعمل:

1)     اگر یک بروزرسانی متنی را برای این دو غول اجتماعی در نظر دارید، نباید آن را مشکل قلمداد کنید. اگر اینگونه نیست تنظیم بروزرسانی های متنی کار آسانی است.

2)     “Hello” را برای تنظیمات فیس بوک به 32665 ارسال کنید و منتظر پاسخ بمانید. پس از طی تمام مراحل کار انجام شده است.

3)     برای توییتر نیز همان روش را با ارسال “Start” به 40404 تکرار کنید.

4)     بنابراین هنگامیکه مشترک بروزرسانی های SMS شدید به فهرست خود رفته و دو تماس را با نام های فیس بوک و توییتر ذخیره کنید.

5)     شماره 32665 را برای نام فیس بوک و شماره 40404 را برای توییتر ذخیره کنید.

حالا هربار که بخواهید با استفاده از Siri توییت انجام دهید کافی است عبارت “Send text to Twitter” را بدنبال توییت خود بگویید و در خصوص فیس بوک نیز همین روش را بکار ببرید. اگر این روش به شما جواب نمی دهد اطمینان حاصل نمایید که کد کوتاه شده کشور خود را کاملا صحیح وارد کرده اید.


دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *