MacBook های بسیار باریک اپل احتمالا تا 6 ماه دیگر به بازار می آیند

MacBook های بسیار باریک اپل احتمالا تا 6 ماه دیگر به بازار می آیند
  • 1390/8/26
  • عليرضا شیری
  • 2

شایعاتی در مورد نوت بوک های بسیار باریک اپل در سایت ها دیده می شود، این شایعات حاکی از آن است که Apple قصد عرضه ی MacBookهای بسیار باریک و جدید خود را در اوایل ربع دوم سال 2012 دارد.

 

برخی تامین کنندگان سخت افزار اخیرا اجزا و قطعات لازم برای تولید یک نوت بوک 15 اینچی را برای کمپانی اپل حاضر کرده اند، این قطعات شاید برای MacBook Air باشد و یا شاید برای یک MacBook Pro باریک تر و جدید باشد. اما به هر حال این مدل جدید احتمالا در اوایل ربع دوم 2012 رونمایی می شود.

اپل در حال حاضر محصولات سری MacBook Pro را با سه نوع صفحه نمایش عرضه می کند، 13.3، 15.6 و 17 اینچ و نوت بوک جدید 15 اینچی است. در مورد ضخامت آن ابهاماتی وجود دارد. در حال حاضر Acer و ASUS برای تولید و عرضه ی اولترابوک های فوق العاده حاضر می شوند، Acer در سال 2012 اولترابوک 15 اینچی خود را عرضه میکند و با توجه به اینکه کاربران از یک اولترابوک 15 اینچی انتظار یک محصول کامل را دارند، حذف کردن درایو نوری (بلوری یا دی وی دی) ممکن نیست، بنابراین اولترابوک Acer و همچنین ASUS ضخامتی بیش تر از 0.8 اینچ خواهند داشت. اما اپل تصمیم گرفته که استفاده از دیسک های نوری و درایو نوری را کنار بگذارد و شاید این مدل جدید باریک تر از محصولات رقبا باشد.

بر اساس اطلاعاتی که طریق مسئولین داخلی اپل به دست آمده، یکی دیگر از برنامه های اپل طراحی و تولید نوت بوک 17 اینچی و بسیار باریکی مشابه MacBook Air است که این محصول هم احتمالا در سال آتی میلادی عرضه شود. اپل استفاده از HDD را هم مثل درایو نوری به تدریج کنار می گذارد، به جای HDD از درایوهای حالت جامد SSD استفاده می شود که بسیار سریع تر است، همان طور که در MacBook Air استفاده شده بود.

منابع:

digitimes

slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. البته HP هم جدیدا اولترا بوک خودشو به نام Folio ، با 18 میلیمتر ضخامت رو، رو نمایی کرده و به نظر خوب میاد . . .

    ولی چه کنیم که مک رو بیشتر دوست میداریم D:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *