نوکیا 603 با سیمبین بل در بازار ایران

نوکیا 603 با سیمبین بل در بازار ایران
  • 1390/8/27
  • ITTeach
  • 0

نوکیا 603 گوشی ارزان، رنگارنگ و پر از امکانات جدید همراه با سیمبین بل به طور رسمی  وارد بازار ایران شد.

نوکیا 603 برای جذب کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند برای اولین بار یک گوشی هوشمند را تجربه کنند و همین طور برای کسانی که می‌خواهند از گوشی‌های قدیمی، مخصوصا گوشی‌های هوشمند نوکیا به مدل‌های جدید ارتقا دهند؛ یعنی کسانی که به استقبال یک گوشی با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات خواهند رفت که هنوز نوکیای بی‌همتاست.

این گوشی می‌تواند تنها با یک ضربه کوچک از طریق فناوری NFC محتوا را به اشتراک گذارد و برچسب‌ها را بخواند.

این گوشی هوشمند جدید نمونه بارزی از باور نوکیا به این است که مقرون‌به‌صرفه بودن نباید کیفیت تجربه کاربر را کم کند. نوکیا 603 طراحی جمع و جور و یکپارچه‌ای دارد. صفحه‌نمایش بی‌نظیر آن، 3.5 اینچ ClearBlack بادوام، ضدخش و برای استفاده در زیر نور خورشید بهینه شده است. این گوشی با نقشه‌ها، جدیدترین بازی‌ها و برنامه‌های از پیش نصب‌شده، امکان تصویربرداری، ویرایش و اشتراک‌گذاری عرضه می‌شود و همه اینها با گرافیک پرسرعت یک گیگاهرتز در نوکیا 603 اجرا می‌شود. نوکیا 603 نوآوری NFC را برای مردم بیشتری با امکان اشتراک گذاشتن محتوا، اتصال به لوازم جانبی NFC و در دسترس قرار دادن تجربیات جدید مانند مراحل دیده نشده از بازی Angry Birds فراهم می‌آورد.

نوکیا 603 با برخورداری از جدیدترین نرم‌افزارهای سیمبین بل، از 6 صفحه‌نمایش اصلی با قابلیت سفارشی کردن و ویجت‌های زنده و پویا برای شخصی‌سازی بهتر و اولویت دادن به محتوای مورد علاقه شما بهره‌مند است.

نوکیا 603 در رنگ‌های سفید و مشکی با قاب‌های پشت در 6 رنگ متفاوت سفید، مشکی، سبز، زرد، سرخابی و آبی از امروز به طور رسمی در دسترس است. 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *