تبدیل فایل های PDF به WORD با یک برنامه رایگان !!!

تبدیل فایل های PDF به WORD با یک برنامه رایگان !!!
  • 1390/9/2
  • علیرضا
  • 52

پی.دی.اف یک فرمت استاندارد و کارآمد برای متون و نوشته هاست . شاید اولین هدفی که پی.دی.اف داشته باشد اینست که بدون توجه به سیستم عامل ، برنامه ی نمایشگر پی.دی.اف و فونتی که در سیستم مقصد نصب شده است ، بتواند محتوا را به درستی نمایش دهد . و البته باید گفت که در این زمینه هم موفق عمل کرده است . شما میتوانید یک فایل متنی را با هر برنامه ای ( مایکروسافت آفیس ورد ، اوپن آفیس و … ) نوشته و تبدیل به پی دی اف کنید . دیگر خیالتان راحت است که در هر سیستم عاملی که توانایی کار کردن با فایل های پی دی اف را داشته باشد میتوانید این فایل ها را بارگزاری کنید . به همین دلیل است که دیگر کسی فایل های متنی را به روش سابق روی اینترنت آپلود نمیکند . البته این دو دلیل دارد :

1- فایل های برنامه آفیس مایکروسافت به دلیل اینکه از قابلیت هایی مثل ماکروها پشتیبانی میکنند ، میتوانند خطرناک باشند . به همین دلیل است که کاربران زیاد به اینگونه فایل ها اعتماد نمیکنند .

2- اگر یک فایل متنی مثل ورد را به همان شکل اولیه در اینترنت قرار دهید ، ممکن است در سیستم مقصد به دلیل نبود برخی فونت ها و مسایل دیگری از این دست ، فایل شما کاملا به هم بریزد .

پس نتیجه میگیریم که تبدیل یک فایل متنی به پی.دی.اف بهتر راهکار است .

اما بعضی مواقع ما میخواهیم یک فایل پی.دی.اف را به فایل متنی تبدیل کنیم تا بتوانیم ویرایش های لازم را روی آن انجام دهیم . سرویس ها آنلاین و برنامه های زیادی وجود دارند که این کار را برای ما انجام خواهند داد . برخی از آنها به صورت تجاری بوده و برخی دیگر نیز به صورت رایگان هستند .

در این مطلب میخواهیم یک برنامه رایگان و مفید به نام PDF To WORD Converter را به شما خوانندگان محترم مجله اینترنتی گویا آی تی معرفی کنیم . پس با گویا آی تی همراه باشید .

ابتدا از آخر همین مطلب این برنامه را دانلود کنید . پس از نصب و اجرای آن با محیط اصلی برنامه روبرو خواهید شد . میتوانید همین حالا کار خود را شروع کنید . فایل پی.دی.اف مورد نظر خود را روی پنجره این برنامه کشیده و رها کنید . یا اینکه با کلیک بروی دکمه Add a PDF File Now ، فایل پی.دی.اف مورد نظر خود را از روی هارددیسک تان انتخاب کنید .

حالا همه چیز آماده است و میتوانید با کلیک بروی دکمه Start Converting now ، تبدیل فایل پی.دی.اف به فایل ورد را آغاز کنید . اما اگر میخواهید فایل ورد در مسیر مورد نظرتان ایجاد شود ، کافیست از قسمت Output Folder روی دکمه Browse کلیک کرده و مسیر مورد نظرتان را انتخاب کنید .

اما باز هم مشکل تبدیل فایل های پی.دی.اف فارسی و عربی به فایل ورد وجود دارد .

لینک دانلود برنامه

آدرس سایت

بروزرساني 3-9-90 توسط ITTeach : عذرخواهي از شما و كليه كاربران بعلت متن موجود بالا كه درخواستي از سايت سازنده نرم‌افزار بود كه اين پيشنهاد بنده به آقاي زارع بود و علي آقا هيچ تقصيري ندارند و اين نكته رو هم بگم كه جهت ساخت نرم‌افزاري كه بخواد فايل‌هاي فارسي رو به ورد تبديل كنه طبق پرس و جوهاي قبلي و تحقيق براي انجام اين كار مهندسين ايراني عزيز مبلغي بين 8 ميليون تا 10 ميليون تومان رو دريافت ميكنند تا اين كار رو انجام بدهند. اميدوارم عذر ما رو پذيرا باشيد . 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 52 دیدگاه
  1. سلام
    این برنامه که گفتید دانلود کردم ولی بعدش میگه باید بخرمش.فلی کاری صورت نداد و پیام خرید داد.لطفا جوابمو سریع بدید
    فایل pdfرا روش درگ کردم وپیام خرید داد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *