سرگرمی روز جمعه : ایستگاه V3

سرگرمی روز جمعه : ایستگاه V3
  • 1390/9/4
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

یک بار دیگر به جمعه یعنی  با شکوه ترین روز هفته رسیدیم ! وقت بسیار خوبی است تا کمی یواشکی یک سرگرمی خوب را تا زمانی که می خواهید از کار به خانه فرار کنید تجربه کنید . در بازی این هفته شما باید تفاوتهایی را که میان تصاویر کمیک استریپ وجود دارد پیدا کنید و در این میان شما با خواندن متن این تصاویر لحظات خوبی را خواهید گذراند .

ایستگاه V3 :

هدف بازی ایستگاه V3 این است که تفاوتهایی را که میان کمیک استریپ های تقریبا مشابه است را پیدا کنید و در این میان بهترین بخش بازی خواندن دیالوگهایی است که میان کارکترها رد و بدل می شود .

در اینجا می توانید اولین سری قسمتی را که با آن در بازی مواجه می شوید مشاهده می کنید . در هر قسمت حداقل پنج تفاوت را می توانید پیدا کنید .

به سری دوم کمک استریپ ها می رویم . می توانید بازی را بار ها بازی کنید و در هر بار بازی کردن مشاهده می کنید که بازی شبیه دفعه قبل نیست . پس چیزی را که شما در بازی پیدا خواهید کرد ممکن است با چیزی که اکنون در اینجا مشاهده می کنید متفاوت باشد .

بخش سوم … همانطور که در آخرین پنل مشاهده می کنید برخی از تفاوتها خیلی آشکار نیستند .

از اینجا به بعد دیگه بازی با خودتان است . امیدوارم از این بازی لذت کافی را ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید . به یاد داشته باشید که به کمک لینکی که در زیر آمده است می توانید کل داستان و کمک استریپ را بخوانید .

 

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید

کمیک استریپ ایستگاه V3 را مطالعه کنید

برای کسانی که دوست دارند کل داستان کمیک استریپ ایستگاه V3 را بخوانند لینک زیر فراهم شده است تا از آن لذت ببرند

 

Station V3

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *