پیشبرد نوکیا به سوی ممیزی 17000 شغل در تجدید ساختار جهانی

پیشبرد نوکیا به سوی ممیزی 17000 شغل در تجدید ساختار جهانی
  • 1390/9/6
  • ITTeach
  • 0

نوکیا در هفت بند طرح بازسازی خود را مبنی بر کاهش 17000 شغل در سراسر جهان اعلام کرد. این عدد در حدود 23% کل نیروی کار 74000 نفری شرکت های جهانی است.

نوکیا تمرکز خود را بر روی پهنای باند تلفن همراه، مدیریت تجریه مشتری و خدمات گذاشته است. همچنین در حال تلاش است تا هزینه های عملیاتی و مخارج کلی 1 بیلیون یورو در این چند سال را تا پایان 2013 کاهش دهد. میزان عمده پس اندازها با ((ساده سازی های سازمانی)) مقدر می شود (مثلا کاهش شغل)، اما نوکیا بدنبال صرفه جویی در زمینه املاک، فناوری، محصول و هزینه های تهیه خدمات، هزینه های اداری و کاهش عرضه می باشد.

Nokia HQ in Espoo

 

نوکیا به منظور ارزش دهی به آن متعهد شده است که ((فرایند های تعامل با نمایندگان کارمندان را با پذیرش الزامات قانونی مبنی بر پیدا کردن مسئولیت های اجتماعی به منظور پرداخت ملزومات این ساده سازی)) آغاز کرده و اموزش محدود و اشتغال زایی مجدد افراد را تامین کند.

راجیو سوری، مدیر اجرایی شبکه های زیمنس نوکیا در گزارش مطبوعاتی خود می گوید: ((وقتی به آینده می نگریم، لازم می بینیم که همین حالا وارد عمل شده و سوددهی و نسل نقدی خود را بهبود بخشیم. این ساده سازی های برنامه ریزی شده تاسف آور اما ضروری و لازم هستند و هدف ما عادلانه بودن این کار و پشتیبانی از تمام کارکنان و جوامع می باشد.))

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *