5 روش عالی برای پیدا کردن app ها روی گوشی های اندروید

5 روش عالی برای پیدا کردن app ها روی گوشی های اندروید
  • 1390/9/7
  • مهران
  • 4

هنگامی که در حال تلاش برای راه اندازی یک برنامه کاربردی بر روی یک تلفن همراه آندرویدی هستید، آخرین چیزی که احتمالا انجام خواهید داد، حرکت بین صفحات نمایش مختلف حاوی آیکون های کوچک تا زمانی که نهایتا نرم افزاری که دنبالش بودید را پیدا کنید.(یعنی، حتی اگر نامش را نیز به یاد داشته باشید  ، مجبورید این کار را بکنید). اجازه دهید با شروع از یکی از اساسی ترین روشها و کم کم حرکت به سمت روش های پیشرفته تر نگاهی به چند نمونه از بهترین روش ها جهت یافتن سریع و راه اندازی آن دسته از برنامه هایی که می خواهید، بیندازیم.

نرم افزار را در Home Screen گوشی تان قرار دهید

 

 

 

می دانم احمقانه است! اما می دانید قضیه چیست؟ این چیزی است که کاربران آیفون به سادگی نمی توانند انجامش دهند (یا در واقع، با آی فون، همه چیز در هر زمان بر روی صفحه اصلی است) به عنوان یک کاربر آندروید، شما شانس این را دارید که آنچه را که می خواهید بر روی صفحه اصلی تان قرار داده شود انتخاب کرده، و بقیه نرم افزارهایی را که قصد پنهان کردنشان را دارید، در app drawer نگهداری نمایید. با این روش به سادگی شگفت زده خواهید شد – من بهترین حالت را کمتر از ده آیکون یا کمی بیشتر توصیه می کنم.

از بخشی از صفحه ضربه ای بزنید

 

 

 

آنچه در بالا می بینید اتفاقی است که هنگام ضربه زدن انگشتم “به داخل” از سمت راست صفحه نمایش می افتد. شبکه ای از آیکون ها – برخی برای برنامه های کاربردی، بقیه برای ویجت ها – بالا می آید. این شبکه از آیکونها با کمک نرم افزار SwipePad، – ابزاری سریع الاجرا و بسیار عالی – فراهم شده است. تلفن من فاقد کلید اختصاصی برای دوربین است، بنابراین، قسمت مربع بالا و سمت راست را برای راه اندازی Vignette، – نرم افزاری که برای انجام کارهای دوربین گوشی انتخاب کرده ام – تنظیم کرده ام.

نسخه پایه ( Basic) نرم افزار SwipePad رایگان است، و شما می توانید افزونه هایی برای افزایش قابلیت های آن خریداری نمایید (به عنوان مثال، افزونه ای که بتواند ویجتها را روی شبکه آیکون ها قرار دهد).

 

گوشیتان را کج کرده و دستتان را تکان دهید!

 

 

اگر کلا طرفدار هری پاتر و یا سحر و جادو هستید، احتمالا به Prox علاقه مند خواهید شد. Prox در تمام دستگاه ها کار نمی کند، تنها کسانی که دارای سنسور مجاورت اختصاصی باشند امکان استفاده از آن را دارند. این به شما اجازه می دهد تا گوشی خود را در یک زاویه خاص کج کنید. (دور از شما، نزدیک شما، خاموش در یک جهت خاص، و غیره) و سپس دستتان را روی آن تکان دهید تا نرم افزاری اجرا گردد.

این روش گزینه مناسبی برای اجرای چندین نرم افزار نیست، اما اگر دارای یک یا دو نرم افزار مورد علاقه هستید (مثل، جی میل) می توانید به راحتی آنها را با Prox اجرا کنید. این روش کمی دل و جرات می خواهد و هنگام کار شبیه سحر و جادو عمل می کند!

بخشی از نام نرم افزار را به سرعت تایپ کنید.

 

 

نگاهی به سایت Gesture Search بیندازید. این نرم افزار ساخت گوگل است، اما به صورت built-in همراه آندروید ارایه نشده (که واقعا بسیار آزاردهنده است). Gesture Search به شما اجازه می دهد تا به سادگی بخشی از نام برنامه، یک تنظیم، و یا اطلاعات تماس فردی را استخراج نمایید. می توانید کنترل کنید که برنامه چه چیزهایی را ایندکس نماید:

 

 

همانطور که می بینید، من از Gesture Search تنها برای تنظیمات و برنامه ها استفاده کردم – اما در حقیقت این یک مسئله ی شخصی است – عملکرد این برنامه به طرز شگفت آوری خوب است. حرکت ویژه ای نیز به نام Double Flip وجود دارد، که به شما امکان فعال کردن برنامه را می دهد. در اینجا ویدئویی کوتاه نشان می دهد که چگونه حرکت انجام شده است. Doodle Flip

Gesture Search زمانی بهترین کارایی را دارد که شما نام برنامه ای که می خواهید اجرایش کنید را به خاطر داشته، که این کار می تواند مانع سردرگمی در جستجو و پیمایش منوهای طولانی جهت پیدا کردن نرم افزار می گردد. بنابراین برای کاربردی ترین نرم افزارها، من یا از میانبرهای روی Home Screen یا SwipePad استفاده می کنم. برای آندسته از نرم افزارهایی که کمتر استفاده می کنم، Gesture Search به زیبایی این کار را اجرا می کند!

 

از پوشه های هوشمند (Smart Folder) استفاده کنید.

 

 

پوشه ای که در بالا می بینید شامل آن دسته از برنامه های است که در هفته گذشته نصب شده و به طور خودکار به روز رسانی  می شوند. این به لطف نرم افزار شگفت انگیزی به نام Auto App Organizer می باشد. هرگاه که من برنامه ای را روی گوشیم نصب  می کنم، Auto App Organizer  از نصب آن جلو گیری کرده (بسیار شبیه به کاری که ضد ویروس ها انجام می دهند) و سپس نرم افزار را در یکی از چند دسته اتوماتیک زیر طبقه بندی می کند:

 

 

دسته بندی خودکار به طرز شگفت آوری دقیق عمل کرده، که این کار باعث صرفه جویی در زمان می گردد. یکی از ویژگی هایی که واقعا دوستش دارم زبانه استفاده نشده (Unused) است. این زبانه برنامه هایی را که برای مدتی استفاده نشده نشان می دهد (برای من 30 روز است، اما این زمان قابل تنظیم می باشد). به این ترتیب شما به راحتی می توانید آن دسته از برنامه هایی را که بدون استفاده روی گوشیتان مانده و فراموش شده اند، و فضای با ارزش گوشیتان را مصرف می کنند تشخیص دهید.

 

برای هر یک از این دسته بندی ها، می توانید یک میانبر بر روی صفحه نمایش خود ایجاد کنید. بنابراین، برای مثال، من می توانم به همه بازی هایم تنها با یک اشاره دسترسی داشته باشم:

 

 

همچنین می توانم صدای بازی اجرا شده را نیز با اسلایدری که در بالای صفحه قرار دارد کنترل نمایم. بدون شک این برنامه یکی از در دسترس ترین برنامه ها روی گوشی من می باشد.  

 

 منبع: makeuseof.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام میتونید درباره کار کردن{.طریقه وصل کردن به لپ تاب برای اشتراک گزاری فای ها}ایفون 4چیزی به من بگید.ایمیل منbisbis.2020@yahoo.comاگه میتونید ایمیل بذیذ با تشکر

  2. سلام من ی برنامهaplock رو گوشیم نصب بوده تو قسمت تنظیمات برنامه این برنامه را مخفی کردم راهنمایی کنید من چ جوری پیداش کنم….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *