دوربین سوپر زوم BenQ با قدرت بزرگنمایی 21 برابر!

دوربین سوپر زوم BenQ با قدرت بزرگنمایی 21 برابر!
  • 1390/9/8
  • مهران
  • 1

 

شرکت BENQ از دوربین دیجیتالی جدید سوپر زوم خود به نام GH700 با زوم اپتیکال x21 پرده برداشت. این دوربین مجهز به حسگر تصویر CMOS 16 مگاپیکسل BSI نور پشتی سونی برای عملکرد در نور کم، و دارای حالت شات دستی در شب برای ارائه عکس های فوق العاده دقیق که حتی اگر در حال عکسبرداری در محیط های کم نور باشید، کارا خواهد بود.

 

GH700 شرکت BENQ داری سرعت و راندمان بالای پردازنده ی سیگنال دیجیتال (DSP) بوده که باعث افزایش سرعت پردازش تا 30 ٪ می شود. این دوربین همچنین حالت عکاسی پیوسته با سرعت بالا را که امکان عکس برداری تا 10 عکس 16 مگاپیکسلی را فراهم می کند، حالت سوپر ماکرو  cm 1، ISO تا 6400، و فناوری تقویت تصویر III HDR را ارائه می دهد که با بهره گیری از تکنیک exposure bracketing، گرفتن سه عکس با نوردهی های مختلف و ترکیب آنها برای ایجاد تصویری که از لحاظ کنتراست و روشنایی متعادلتر باشد را امکان پذیر می کند.

 

دوربین Long Zoom شرکت BENQ  قادر به ضبط ویدئوهای Full HD 1080 در حالت 60fps بوده و نیز امکان ثبت یک تصویر ثابت به هنگام ضبط صدا را دارا می باشد. قابلیت ویرایش فیلم بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد. این دوربین همراه با نمایشگر 3 اینچ ال سی دی و با پشتیبانی از کارتهای حافظه SD / SDHC  تا 32GB ارائه می شود. BENQ  همچنین مدل دیگری را بدون ضبط ویدیو Full HD ، به نام GH600 عرضه خواهد کرد. هر دو مدل GH700  و GH600  در رنگ های سیاه و سفید در ماه دسامبر عرضه خواهند شد.

 

 

منبع: itechnews
دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *