کارت سایت٫CALL118 هدیه ویژه به فعالان پایگاه گویا آی تی

کارت سایت٫CALL118 هدیه ویژه به فعالان پایگاه گویا آی تی
  • 1390/9/10
  • ‌علیرضا واحدی
  • 3

حدود ۱۰ روزی است که از انتشار خبر پایگاه اطلاعات تماس CALL118 و ارائه محصول جذاب کارت سایت های CALL118 می گذرد. استقبال شما بازدیدکنندگان پایگاه گویا آی تی و دیدگاه های مثبتتان من را بر آن داشت تا از پایگاه CALL118 درخواست کنم حضور و همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

خبر خوش اینکه قرار شده به بازدیدکنندگان و دست اندر کاران پایگاه گویا آی تی تسهیلاتی داده شود تا راحت تر از عضویت در آن پایگاه استفاده کنند. طی هماهنگی های انجام شده قرار شده است هدایایی از طرف این پایگاه داده شود که اولین هدیه ویژه نویسنده های گویا آی تی است. اما سایر بازدیدکننده ها و خوانندگان سایت نا امید نشوند. خبر های خوشی در راه است…

خبر کامل به نقل از پایگاه CALL118 :

CALL118.com | مرکز اطلاعات تماس

کارت-سایت، هدیه ویژه گویا آی تی به نویسندگان 

ضمن تشکر از مدیریت سایت گویا آی تی در راستای معرفی “کارت-سایت های CALL118” به عنوان یکی از جدید ترین ابزار های ارتباطی، در نظر است به عنوان تشکر از استقبال بازدید کنندگان و اعضای سایت گویا آی تی نسبت به درج خبر قبلی مربوط به سایت CALL118.com، بسته های ویژه ای جهت این مراجعه کنندگان برای عضویت در پایگاه مرکز اطلاعات تماس CALL118 و دریافت کارت-سایت اختصاصی خود، به صورت هدیه مشترک این دو پایگاه به عزیزان اعطا گردد.

بنابراین، دو خبر خوش به نحو زیر اعلام می گردد:

  • یک عضویت ویژه یک ساله در CALL118.com به تک تک نویسندگان پایگاه GooyaIT.com هدیه می گردد، تا نویسندگان عزیز بتوانند با ایجاد کارت-سایت اختصاصی خود از امکانات پایگاه و سرویس های ارائه شده مطلع گشته و بهره مند شوند. نویسندگان عزیز به زودی از طریق ایمیل دعوت نامه عضویت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.
  • برای بازدید کنندگان از پایگاه پرطرفدار گویا آی تی نیز که از طریق این سایت با CALL118 و موضوع کارت-سایت آن آشنا شده اند بسته ی ویژه ای به عنوان هدیه مشترک تدارک دیده شده است که به زودی و طی هفته آینده توسط همین پایگاه خبری جزئیات آن به اطلاعتان خواهید رسید. منتظر باشید و خبرهای پایگاه CALL118 را در اینجا دنبال کنید…

کارت-سایت های CALL118، استانداردی برای اطلاعات تماس…

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *